کدخبر : 7867
سه‌شنبه 9 اکتبر 2018 - 10:28
فاقددیدگاه

سبزپوشان راست قامت خدا قوت

نقدپذیری و اصلاح را بارها در رفتار و کردار فرماندهان و پرسنل زحمتکش این نیرو دیده ایم و این خود نشانه ای دیگر از مردمی بودن و در خدمت مردم بودن آنان است .

جامک: رضا رستمی
این روزها به نام هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است تا بدینوسیله ضمن اعلام عملکردها و راهبردها از زحمات آنان نیز تقدیری به عمل آید.
نیروی انتظامی به واسطه ارتباط مستقیم و ارایه خدمات متنوع به شهروندان یکی از نهادهایی است که همواره مورد قضاوت و داوری مردم قرار می گیرد .
واقعیت این است حجم بالای وظایف نیروی انتظامی و حوزه گسترده فعالیت ها و نیز نیاز به به روز آوری مرتب بیشتر برنامه ها و خدمات خود ، این دستگاه عریض و طویل را در نوع خود منحصر به فرد نموده است .
اعلام نتایج انواع نظرسنجی هایی که صورت گرفته عموما نشان از رضایت بالای شهروندان از نحوه و میزان عملکرد و رفتار سبزپوشان نیروی انتظامی دارد.
وجه تمایز فعالیت های نیروی انتظامی با سایر دستگاهها در کشور این است که معمولا با آغاز هر دوره ای از تعطیلات ، اتفاقا اوج فعالیت های آنان شروع شده و هیچگاه هم احساس خستگی نکرده و سال به سال نیز بر تنوع خدمات خود می افزایند .
هر چند طبیعی هم هست که میزانی از نارضایتی هم وجود داشته باشد که امیدواریم و انتظار می رود با دقت نظری که در مسئولان تلاشگر این نیرو دیده می شود این موارد اجتناب ناپذیر را به حداقل برسانند .
نقدپذیری و اصلاح را بارها در رفتار و کردار فرماندهان و پرسنل زحمتکش این نیرو دیده ایم و این خود نشانه ای دیگر از مردمی بودن و در خدمت مردم بودن آنان است .
هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان راست قامت ایران اسلامی و خصوصا تلاشگران بی ادعای این نیرو در استان ایلام صمیمانه تبریک عرض نموده ، خدا قوت می گوییم و برای همه آنان سلامت و توفیقات بیشتر در انجام ماموریت های خود را از خداوند متعال مسئلت می نماییم .

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.