کدخبر : 7861
دوشنبه 8 اکتبر 2018 - 15:19
فاقددیدگاه

آماده باش کامل نیروهای پلیس راه به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائرین حسینی(ع)

رئیس پلیس راه استان ایلام از آماده باش کامل نیروهای پلیس راه به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائرین حسینی(ع)و برقراری نظم آمد و شد ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد

سرهنگ”رضا همتی زاده” اظهار کرد :به منظور اجرای هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی (ع) ، پلیس راه استان با هماهنگی و همکاری دستگاه های خدمت رسان در مسیرهای ۵ گانه اربعین(مهران-سرابله-دهلران-ملکشاهی و ایوان)نسبت به استقرارهای ایستگاههای امدادی در محل های ایمن اقدام کرده است .

وی به رانندگانی که قصد تردد در این ایام را دارند توصیه کرد:با توجه به افزایش سفرها و حجم بالای ترافیک بخصوص در مسیر مهران و سرابله قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند .

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد :با توجه به اینکه مسیر ایلام به مهران دارای یکنواختی مسیر نیست و دارای نقاط ضعفی می‌باشد،لذا می طلبد که رانندگان محترم با رعایت صبر و حوصله،پرهیز از عجله و شتاب بی مورد و رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدارهای پلیسی رانندگی کنند تا انشاءالله شاهد حوادث دلخراش رانندگی در این ایام نباشیم .

وی ادامه داد:با توجه به اینکه علت بیشتر تصادفات اربعین سال گذشته خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده،لذا می طلبد که رانندگان در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی سریعا در محلی ایمن خودروی خود را پارک کرده و با پیاده شدن از خودرو و رفع خستگی و بدست آوردن هوشیاری کامل سپس نسبت به رانندگی در ادامه مسیر اقدام کنند .

همتی زاده در پایان گفت:پلیس راه انتظامی استان ایلام در نظر دارد در اربعین امسال علاوه بر استفاده از تیمهای خودرویی جهت روان سازی ترافیک و گره های ترافیکی از گشت‌های موتوری در مسیر ایلام به مهران استفاده کند تا انشاءالله شاهد اجرای هرچه باشکوه تر این کنگره عظیم در استان ایلام باشیم. منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.