کدخبر : 7808
سه‌شنبه 25 سپتامبر 2018 - 14:49
فاقددیدگاه

استمداد آزاده و جانباز ۵۰ درصد دفاع مقدس از مقامات قضایی استان ایلام

بانک سرمایه به عنوان بانک عامل خانه ام را تملک نمود و هم اکنون هیجده ماه است که مستاجر شده ام. وی اضافه کرد: با حقوق مستمری، بیماری و ضعف جسمی خود و مشکلات سخت معیشتی در وضعیت بسیار بدی قرار دارم

پایگاه خبری جامک/ مهدی کاکاخانی

“اعتماد” واژه مقدسی است که برخی ها برای رسیدن به منافع آنی و زودگذر به راحتی آن را به حراج می گذارند.  امروزه کمتر فردی پیدا می شود که از اعتماد او سواستفاده نشده باشد. افرادی که با نیت خیرخواهی و گشودن راهی پیش روی بندگان خدا، ضمانت تسهیلات بانکی اقوام، دوستان، همکاران و… را تقبل می کنند، اما وام گیرنده نه تنها حرمت را نگه نمی دارد، بلکه با پشت پا زدن به تعهدات خود، دردسرهایی ویران کننده ای برای ضامن خویش به وجود می آورد که شایسته بخشش نیست.

“نعمت الله احمدی” آزاده و جانباز ۵۰ درصدی که با روحیه ایثارگری و نیت خیرخواهی  برای گشودن راه پیش روی فردی که خود را کارآفرین معرفی نموده بود، منزل مسکونی خویش را به رهن بانک گذاشت و امروز گرفتار مصیبت بزرگی شده است که نه راه پس دارد و نه راه پیش.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس با حضور در دفتر جامک با حالتی رنجور و ناامید، اظهار داشت: سال ۸۷ به دلیل تصادف در بیمارستان بستری بودم که یکی از آشنایان شخصی به نام “مصدق. م” به من معرفی کرد و بیان داشت: این فرد قصد دارد در روستای گنبد پیرمحمد از توابع شهرستان ملکشاهی، مزرعه پرورش ماهی راه اندازی کند و این امر می تواند به رونق اشتغال در منطقه کمک کند. این مالباخته ادامه داد: به احترام فرد معرف و همچنین به جهت حمایت از طرح های اشتغالزا، سند مالکیت منزل خود را به رهن بانک گذاشتم و ضمانت تسهیلاتش را نمودم.

این آزاده همچنان ادامه داد : فرد یاد شده با شیوه های مختلف و با حیله و نیرنگ از طریق بانک های خصوصی مبلغ دو میلیارد تومان با چندین سند مردم و ایجاد گرفتاری برای تعداد زیادی کارمند و افراد بیگناه تسهیلات گرفته و از منطقه متواری و به مدت ۷ سال در تهران و اطراف آن مخفی شد.

نعمت اله احمدی با غم واندوه فراوان، غصه پردرد خود را ادامه داد و گفت: به اتفاق سایر مالباختگان و در چندین مرحله تعقیب و گریز، موفق شدیم او را به چنگال قانون انداخته و روانه زندان نماییم. اما این فرد با استفاده از تخصص حیله گری و شیادی و گرو گذاشتن سند مالکیت فرد دیگری، از زندان مرخصی گرفته و هم اکنون شش ماه است که متواری شده است.

احمدی بیان داشت: بانک سرمایه به عنوان بانک عامل خانه ام را تملک نمود و هم اکنون هیجده ماه است که مستاجر شده ام. وی اضافه کرد: با حقوق مستمری، بیماری و ضعف جسمی خود و مشکلات سخت معیشتی در وضعیت بسیار بدی قرار دارم و برای رهایی از این وضعیت راههای مختلفی را امتحان کرده اما هنوز موفق نشده ام.

وی از توجه و حمایت بانک از این فرد خلافکار و همچنین عدم دستگیری او با وجود داشتن حکم جلب از سوی شاکیان و مالباختگان ابراز گله مندی کرد و از مسئولین و مقامات قضایی خواست به هر طریقی که می دانند این متخلف را دستگیر و به این مصیبت و دردی که خانواده های ضامنین او به آن گرفتار شده اند، پایان بخشند.

اضافه می شود: تمام مدارک جانبازی، اسناد منزل و اقدامات حقوقی همراه با شماره تماس و نشانی این فرد در دفتر جامک محفوظ می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.