کدخبر : 7651
چهارشنبه 22 آگوست 2018 - 9:27
فاقددیدگاه
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام

مدارس ایلام آماده‌ی استقبال از۹۴ هزار دانش‌آموز / منظور از استقلال آموزش و پرورش مقابله با خواسته‌های نامتعارف خارج از دولت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: منظور از استقلال آموزش و پرورش مقابله با خواسته‌های نامتعارف برون‌سازمانی و خارج از دولت است

به گزارش ایسنا «اسفندیار رستم‌زاد» اظهار کرد: مهرماه امسال ۹۴ هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز در استان در ۱۳۷۰ آموزشگاه و ۴۷۷۰ کلاس درس ، فعالیت تحصیلی خود را آغاز می‌کنند .
وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای آغاز بهار تعلیم و تربیت در قالب پروژه‌ی مهر اندیشیده شده است، تصریح کرد: خوشبختانه مدارس در بحث تجهیزات مدارس مشکل خاصی وجود ندارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به برخی شائبه‌ها در فضای مجازی، گفت: استاندار ایلام رئیس شورای آموزش و پرورش استان است و همواره کمک‌کار این نهاد مهم بوده و تاکیدات وی در نشست‌های آموزش و پرورش استان همواه منشاء خیر و برکت بوده است.

رستم‌زاد گفت: با دستور استاندار ایلام در دو جلسه‌ی گذشته‌ی آموزش و پرورش استان بسیاری از بدهی‌ها تامین اعتبار شده و منابع قابل توجهی در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شده و در جلسه آخرشورای آموزش و پرورش استان دستور ساخت یک مجتمع فرهنگی را برای فرهنگیان صادر کردند و حمایت‌های استاندار ایلام از آموزش و پرورش بی‌سابقه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در این زمینه رابطه با فرمانداری‌ها در تمام شهرستان‌ها نیز در بهترین سطح و در راستای اهداف عالی آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با تاکید بر استقلال آموزش و پرورش، گفت: استاندار رئیس شورای سازمان ونظرات ودستورات ایشان قطعا داخلی تلقی می‌گردد و هم استاندار و هم آموزش پرورش به این نتیجه رسیده‌ایم که در مقابل فشارهای غیرمتعارف وغیر از مجرای قانونی ایستادگی کنیم.

رستم‌زاد تاکید کرد: منظور از استقلال آموزش و پرورش مقابله با خواسته‌های نامتعارف برون‌سازمانی و خارج از دولت است نه دستگاه‌های دولتی و اعضای شورای آموزش و پرورش استان و خوشبختانه شاهد هم‌افزایی در بین اعضای این شورا برای کمک به این خانواده بزرگ هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.