کدخبر : 7460
چهارشنبه 25 جولای 2018 - 7:35
فاقددیدگاه

شفر:استقلال تیم زیر۲۱سال است و شانس قهرمانی ندارد

سرمربی تیم استقلال گفت: خیلی از بازیکنان داخلی ما راضی نیستند و این مسئله را درک می‌کنم. شما دیدید تیمی که ما داریم تقریبا شبیه یک تیم زیر ۲۱ سال به همراه چند بازیکن با تجربه است!

وینفرد شفر در حاشیه تمرین تیم استقلال گفت: بازیکنان داخلی قلب باشگاه هستند، اما هنوز بخشی از حقوق سال قبل را نگرفته‌اند. به همین خاطر با فتحی تماس گرفتیم و او بلافاصله به تمرین آمد تا با بازیکنان صحبت کند. شرایط ما برای بازی اول شاید خیلی خوب نباشد، ۵ بازیکن نسبت به دیدار پایانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار نداریم. امید ابراهیمی، امیدنورافکن جدا شدند، روزبه چشمی که الان نیست و وضعیت تیام و جباروف هم مشخص نشده است و هنوز اینجا نیستند.

با وضعیت الان خیلی شانس بزرگ برای موفقیت نداریم

بهترین آرزو‌ها را برای هواداران دارم، ما نیاز به زمان داریم، تیم‌مان جوان شده و این بازیکن برای پیشرفت و رسیدن به شرایط ایده‌ال زمان می‌خواهند. با این وضعیتی که الان داریم خیلی شانس بزرگی برای موفقیت نداریم. سخت کار می‌کنیم و با همه وجود زحمت می‌کشیم. همه با تمام وجود زحمت می‌کشند، اما شاید این بازیکنان جوانی که اضافه شدند به ۳، ۴ یا ۵ ماه زمان نیاز داشته باشند تا به سطح مورد نظر و لِولی که همه انتظار دارند برسند.

امیدوارم مشکلات مالی سریع برطرف شود

ما همه جوره کارمان را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم در مورد بازی نمی‌توانم صحبت کنم امیدوارم بازیکنان از لحاظ ذهنی آزاد و رها شوند آن‌ها یک مقدار گلایه دارند و ذهن‌شان خیلی جمع نبود. مشکلات مالی دارند که به همین خاطر وقتی با مدیرعامل صحبت کردیم او به تمرین آمد و امیدواریم خیلی سریع این مشکلات برطرف شود.

قرار بود افتخاری و توفیقی به جباروف و تیام پول بدهند که این اتفاق نیفتاد

زمانی که در استانبول بودیم با جباروف و تیام ملاقات داشتم قرار بود آقای افتخاری و توفیقی پولی به دست این بازیکنان برای عقد قرارداد برسانند که این اتفاق نیفتاد. در حال حاضر خبری ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است، ولی از همه هواداران استقلال می‌خواهم نسبت به گذشته استقلال را حمایت کنند چرا که این تیم جوان است و نیاز به حمایت دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.