کدخبر : 74
پنج‌شنبه 28 می 2015 - 15:18
فاقددیدگاه

مذاکرات هسته ای با قوت ادامه یابد

اطلاعات

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حیدر مصلحی روز پنجشنبه در یادواره شهدای فصل بهار یزد، در مسجد روضه محمدیه (حظیره) این شهر افزود: ادامه این مذاکرات به شرطی پذیرفته است که مصالح نظام و انقلاب اسلامی و توصیه های مقام معظم رهبری مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: هشدار می دهیم که نباید در مذاکرات مهم هسته ای از فریادهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بگذریم و بدون شک به هیچ کسی اجازه حرف زدن با دانشمندان هسته ای را نمی دهیم.

مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور تاکید کرد: استکبار جهانی بدنبال حفظ منافع و رسیدن به اهداف خویش است و لذا باید همواره با بصیرت مواظب ترفندهای آنان بود.

مصلحی به خاطراتی از رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون در مقاطع مختلف، نقش امام راحل (ره) و توطئه های دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی هدف از قیام تاریخ ساز خود را از سال ۱۳۴۲ شامل ایجاد حکومت اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) بیان کردند.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد: حضرت امام راحل (ره) در سال ۱۳۵۸ حتی وقتی به قم مشرف شدند باز همان اهداف اولیه را برای مردم تبیین کرده و بر اجرای آن تاکید داشتند.

وی اظهار کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به این نظام ولایی به انواع دسیسه ها متوسل شده اند که تمام آنها نقش بر آب شده است.

مصلحی گفت: دشمنان در این اقدامات شوم نه تنها به اهداف خود نرسیدند که انقلاب اسلامی با عنایات الهی و بصیرت و هوشیاری مردم و رهبری های ولایت فقیه موفق بوده است.

وی به تهدید نرم و تهاجم فرهنگی علیه انقلاب اسلامی به عنوان حربه جدید دشمنان اشاره کرد و افزود: در صدر اسلام نیز این رویه برای تضعیف اسلام و قرآن وجود داشته است.

مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور خاطر نشان کرد: همواره باید گوش به هشدارهای مقام معظم رهبری داد و از راه عزت و عظمت دور نشد.

مصلحی به موج بیداری اسلامی در جهان و منطقه اشاره و آن را برگرفته از انقلاب مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد که روز به روز علی رغم مخالفت دشمنان گسترش می یابد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب تاکید کرد: این پیام راهگشا، هم اکنون یک حلقه مهم مبارزه با استکبار در غرب و اروپا شکل داده است.

استان یزد که اکنون یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد، سه هزار و ۸۰۰ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است .

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.