کدخبر : 7282
جمعه 22 ژوئن 2018 - 15:42
فاقددیدگاه

استفاده از بانوان توانمند در پست های مدیریتی بیشتر شود

استاندار ایلام تاکید کرد: استفاده از بانوان توانمند برای حضور در پست های مدیریتی استان در دستور کار قرار گیرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند ظرف یک ماه حداقل ۱۰ درصد پست های اجرای خود را در صورت وجود نیروی انسانی توانمند به بانوان اختصاص دهند.
وی افزود: بانوان در امور مدیریتی حساسیت و دقت بیشتری دارند و می طلبد دستگاه های اجرایی برای استفاده هرچه بیشتر از توان مدیریتی آنان برنامه ریزی کنند.
استاندار ایلام تاکید کرد: حضور بانوان در پست های مدیریتی که شایستگی احراز آن را دارند، یکی از روش های اهمیت به جایگاه آنان است تا نقش خود را در جامعه و پیشرفت کشور ایفا کنند.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: اگر در تفسیر قوانین نیت ما حل مشکلات مردم باشد خوب بهانه آن را نیز پیدا خواهیم کرد، در غیر اینصورت دنبال بهانه ای برای عدم پاسخگویی می گردیم.
وی گفت: در حالی که هم و غم مسئولان بایست خدمت به مردم باشد، اما مردم از بروکراسی اداری گله مند هستند و راهکار دولت تدبیر و امید برای حل این معضل ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی است.
استاندار ایلام یکی از بازخوردها در جریان سفرهای شهرستانی را شکایت مردم از بروکراسی اداری بیان کرد و افزود: البته باید مواظب بود که این میز یک میز تشریفاتی نباشد بلکه باید به معنای واقعی در صدد رفع مشکلات مردم و روان سازی کار مردم در ادارات باشد./منبع ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.