کدخبر : 7175
شنبه 2 ژوئن 2018 - 8:08
فاقددیدگاه
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام تاکید کرد:

ضرورت برنامه‌ریزی برای ورود خدمات “رویان” و “ابن‌سینا” به ایلام

رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: با برنامه‌ریزی و تعامل بیشتر دانشگاه علوم‌پزشکی می‌توان خدمات پزشکی پژوهشکده‌هایی مانند "رویان" و "ابن‌سینا" را برای رفاه مردم و حتی کشور عراق وارد استان کرد.

«سید غلامرضا حسینی»، در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: این نهاد با استفاده از توانمندی‌های شبکه‌ای خود در سراسر کشور به ویژه در حوزه پزشکی آمادگی دارد در راستای اهداف مشترک آموزشی و پژوهشی با دانشگاه علوم پزشکی استان، خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارایه کند.

وی با اشاره به دستاورهای علمی و پژوهشی مراکز زیرمجموعه جهاد دانشگاهی، گفت: پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی مثل “رویان” ، “ابن سینا” و سایر مراکز، دستاوردهای بسیار ارزشمندی در زمینه درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی، درمان سرطان سینه و تولید داروهای مختلف دارند که می‌توان با برنامه‌ریزی و تعامل بیشتر این نوع خدمات پزشکی را برای رفاه مردم و حتی کشور عراق وارد استان کرد.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی در ادامه با اعلام آمادگی این واحد در زمینه‌ همکاری‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر برپایی کارگاه‌های تخصصی، اجرای طرح‌های مختلف علمی، ایجاد مراکز آزمایشگاهی و پژوهشی مشترک و استفاده از سایر ظرفیت‌های مختلف و متنوع جهاد دانشگاهی تأکید کرد.

دکتر کریم همتی، رییس دانشگاه علوم پژشکی استان ایلام نیز در این دیدار با ابراز علاقه‌مندی به همکاری و استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی بر توسعه همکاری‌ها و تعامل بیشتر با جهاد دانشگاهی واحد استان تأکید کرد./ایسنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.