کدخبر : 7169
شنبه 2 ژوئن 2018 - 8:05
فاقددیدگاه

مدیران پاسخگوی مردم در نماز جمعه بودند

استاندار ایلام گفت: همانطور که در نماز جمعه هفته گذشته وعده داده شد، مدیران کل تعدادی از دستگاه های اجرایی خدمات رسان با تشکیل میز کار پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در نماز جمعه بودند.

قاسم سلیمانی دشتکی در بازدید از نحوه خدماترسانی مدیران به مردم در مصلی شهر ایلام اظهار کرد: مدیران ۱۴ دستگاه اجرایی در برنامه بررسی درخواست ها و مشکلات شهروندان در روز جمعه در مصلی شهر ایلام حضور پیدا کردند.
وی یادآور شد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی، رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل کمیته امداد امام (ره)، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل منابع طبیعی، شهردار ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر شعب بانک ملی، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل تامین اجتماعی از جمله مدیرانی هستند که در این برنامه حضور داشتند.
استاندار ایلام گفت: این مدیران از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه با استقرار در مصلی شهر ایلام به صورت چهره به چهره پاسخگوی خواسته های مردم بودند.
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: استاندار و معاونان استاندار نیز به منظور نظارت بر نحوه اجرای این برنامه در مصلی حضور پیدا کردند.
وی تاکید کرد: مردم خواسته های متنوعی داشتند که از جمله مهمترین آنها بیکاری، مشکلات مالی و معیشتی، مسائل مربوط به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و مسائل مربوط به شهرداری ها و بانک هاست.
وی یادآور شد: تعدادی از مردم نیز درخواست های خود را به صورت کتبی ارائه دادند که در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شوند./ایرنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.