کدخبر : 6996
سه‌شنبه 15 می 2018 - 8:01
فاقددیدگاه

نهمین مدرسه «امید و آینده» در ایلام افتتاح شد

مدرسه 6 کلاسه امید و آینده با هزینه بانک آینده در شهر ایلام افتتاح شد.

«محمدعلی بهزادان»، نایب رئیس هیئت مدیره بانک آینده در آیین افتتاح این مدرسه، هزینه ساخت این مدرسه را یک و نیم میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: این مدرسه نهمین مدرسه‌ای است که در سطح کشور توسط بانک آینده ساخته شده است.

وی با بیان اینکه کلیه مدارس به غیر از این مدرسه که در ایلام افتتاح می‌شود ظرف یک سال به بهره برداری رسیده‌اند، گفت: تاخیر در افتتاح این پروژه به علت برخی مشکلات از جمله زمینی است که برای ساخت در اختیار ما قرار گرفت. این زمین دارای ناهمواری‌هایی بود که تسطیح آن هم زمان‌بر و هم هزینه‌بر بود، به‌طوری که به اندازه ۲ مدرسه هزینه ساخت داشت.

بهزادان با اشاره به اینکه در صورت مسطح بودن زمین می‌توانستیم به جای یک مدرسه، ۲ مدرسه بسازیم، اظهار کرد: در صدد هستیم که در صورت تصویب هیئت مدیره بانک، فاز۲ این مدرسه را نیز بسازیم.

نایب رئیس هیئت مدیره بانک آینده افزود: هزینه ساخت ۱ مدرسه از مدارس افتتاح شده را کارکنان بانک آینده از حقوق خود پرداخت کرده‌اند و هم‌اکنون نیز در حال ساخت ۲ فضای آموزشی دیگر از جمله ۱ سالن ورزشی نیمه‌کاره در خمین هستیم.

وی با اشاره به اینکه بانک آینده دارای ۲۰۵ شعبه در سراسر کشور است و به زودی تعداد شعب این بانک به ۲۵۰ شعبه خواهد رسید گفت: یکی از دلایلی که وارد کار مدرسه‌سازی شده‌ایم این است که اعتقاد‌ قلبی به ساخت کشور و انجام کار خیر در مدیران این بانک وجود دارد.

بهزادان با بیان اینکه سال قبل بانک آینده توسط مؤسسه معتبر یورو مانی به عنوان “بانک تحول ساز” رتبه اول کشور را کسب کرده‌است، اظهار کرد: مؤسسه بنکر نیز که سابقه ۹۰ ساله رنکینگ بانک‌ها را دارد در اواخر سال میلادی گذشته بانک آینده را به عنوان بانک سال انتخاب کرد.

وی اظهار کرد: بانک آینده دارای ۴ میلیون مشتری و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار حساب در سراسر کشور است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.