کدخبر : 6809
سه‌شنبه 13 مارس 2018 - 23:55
فاقددیدگاه
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام :

قدرتمندترین جامعه رسانه ای کشور در ایلام شکل گرفته است

به دلیل اهمیت موضوع در چارت سازمان معاونت فضای مجازی با هدف افزایش ضریب نفوذ و حفظ مخاطبان راه‌اندازی شده است. وی اضافه کرد: تولیدات مختلف در همه بخش ها به وفور وجود دارد و تصمیم داریم با همکاری همه رسانه های استان بر بستر شبکه های مجازی، دامنه بهره مندی از این تولیدات گسترش دهیم.

پایگاه خبری جامک:

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان اظهار داشت: قدرتمدترین جامعه رسانه ای کشور در ایلام شکل گرفته و صدا و سیما به عنوان رسانه ای فراگیر و تاثیرگذار بخشی از این پازل رسانه ای استان است.

“علیرضا شیروی” با اشاره به روند صعودی آمار شاخص های عملکردی این سازمان در طی سال ۹۶ بیان داشت: مرکز افکارسنجی صداوسیمای ایلام در طول سال بر اساس نظرسنجی از مخاطبان در حوزه‌های نیازسنجی و مخاطب سنجی فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و طی سالجاری ۷۰ مورد نظرسنجی انجام داده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به افزایش سطح رضایت‌مندی مخاطبان از برنامه‌های سیمای مرکز ایلام گفت: ۸۶ درصد مخاطبان از برنامه های سیما ابراز رضایت نموده اند که در مقایسه با سنوات قبل با رشد ۱۹ درصدی همراه است.

این مسئول میزان رضایت‌مندی مخاطبین از برنامه‌های صدای مرکز ایلام را ۸۱ درصد اعلام کرد. وی خاطر نشان کرد: در طی سال جاری ۱۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی پخش شده که ۶ هزار دقیقه زنده و ۶ هزار دقیقه دیگر نیز تامینی بوده است.

دکتر شیروی با اشاره به رویداد محور بودن استان ایلام بیان داشت: ۷۰ گزارش خبری با محوریت شعار سال تولید شده است و همچنین پوشش کنگره عظیم اربعین از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذار صدا و سیمای مرکز ایلام بوده است.

وی میزان اعتماد مردم استان را به اخبار و پوشش خبری رویدادهای مختلف حدود ۷۸ درصد عنوان کرد و گفت: میزان مخاطبان ماهواره نسبت به سه سال گذشته در استان حدود ۱۷ درصد کاهش داشته و مرجعیت رسانه‌ای صداوسیمای مرکز ایلام در استان را حدود ۷۰ درصد اعلام نمود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام ۲۴ ساعته شدن برنامه های شبکه استانی با وجود مشکلات و محدودیت‌ها و همچنین فعالیت “رادیو نما” از اتفاقات خوب دانست و بیان کرد: در حال حاضر «رادیو نما» ایلام در بستر دیجیتال فعالیت دارد و همه مردم ساکن استان به این شبکه رادیویی دسترسی دارند. همچنین بر اساس نظرسنجی انجام‌ شده حدود ۵۴ درصد مردم در منازل رادیو نما را دریافت می‌کنند .

این مسئول با بیان اینکه ۶۰ درصد مردم استان تلاش‌های صداوسیما استان را در راستای اخبار و اطلاع‌رسانی خیلی خوب ارزیابی کرده‌اند، یادآور شد: پوشش شبکه دیجیتال استان به ۹۶ درصد رسیده و از میانگین کشوری که ۹۱ درصد است بالاتر می باشد. همچنین ۱۰۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش دریافت شبکه های آنالوگ هستند.

دکتر شیروی به حضور فعال صدا و سیما در فضای مجازی پرداخت و عنوان داشت: به دلیل اهمیت موضوع در چارت سازمان معاونت فضای مجازی با هدف افزایش ضریب نفوذ و حفظ مخاطبان راه‌اندازی شده است. وی اضافه کرد: تولیدات مختلف در همه بخش ها به وفور وجود دارد و تصمیم داریم با همکاری همه رسانه های استان بر بستر شبکه های مجازی، دامنه بهره مندی از این تولیدات گسترش دهیم.

مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام به برنامه های پیش بینی شده برای ایام نوروز سال ۹۷ اشاره و بیان کرد: برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز ایلام از ۲۷ اسفند آغاز و با توجه به همزمانی روزهای پایانی سال با ایام شهادت امام هادی (ع) ، ویژه‌برنامه‌هایی در این زمینه تهیه ‌شده است .

وی تهیه دو باکس فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در ایام نوروز، اجرای برنامه مانگه شو در هر شب، برنامه جرخه جم و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و سرگرمی، برنامه وهار همدلی رادیو در سطح تمام شهرستان ها به صورت زنده با رویکرد بومی و محلی و اجرای برنامه های شاد، و… را عنوان کرد.

اجرای ویژه‌برنامه های راهیان نور و استقرار و راه اندازی ایستگاه تولید برنامه های زنده در نقطه ایثار و یادمان شرهانی در حوزه دهلران نیز جز فعالیت های این نهاد در ایام نوروز می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.