کدخبر : 6791
یکشنبه 4 مارس 2018 - 9:24
فاقددیدگاه

مسیر ارتباطی قاضی خان – بدره شهریور ۹۷ به اتمام می رسد

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس گفت: طبق بررسی های انجام شده، عملیات اجرایی مسیر ارتباطی قاضی خان- بدره تا شهریور 97 به اتمام می رسد.

شادمهر کاظم زاده روز شنبه اظهار کرد: این پروژه که ۲ شهرستان بدره و سیروان را به هم وصل می کند سال ۸۵ شروع شده اما تاکنون این طرح به بهره برداری نرسیده است.
وی افزود: این مسیر باعث می شود که مسیر ۲ شهر لومار به شهر بدره حدود ۹۰ کیلومتر نزدیک تر شود.
نماینده مردم شهرستان های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به این طرح افزود: با رایزنی های صورت گرفته این طرح در ردیف اعتبارات ملی سال ۹۷ قرار گرفت و ۱۴۰ میلیارد ریال برای این مسیر ارتباطی پیش بینی شده است.
کاظم زاده تصریح کرد: امیدواریم نقطه عطف این مسیر ظرف یک یا ۲ ماه آینده به اتمام برسد و تمام این مسیر حداکثر تا پایان شهریورماه به بهره برداری برسد.
وی اظهار کرد: مهمترین قسمت های این پروژه تونلی به طول ۲۰۰ متر است، نزدیک به ۷۵ متر تونل حفاری شده ، همچنین یک پل بزرگ از روی رودخانه جابر که شامل یک پل بتونی با هشت دهنه ۲۲ متری بوده، به اتمام رسیده است.
جاده قاضی خان به بدره که باعث وصل شدن شمال به جنوب استان است نقش مهمی در توسعه اقتصادی، راحتی و امن بودن سفر و صرفه جویی در مصرف سوخت خواهد داشت.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.