کدخبر : 6766
دوشنبه 26 فوریه 2018 - 13:02
فاقددیدگاه

پاسخ تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام به خواسته‌های کارگران پیمانکاران طرف قرارداد شرکت پالایش گاز ایلام

روابط عمومی اداره‌ی کل کار و رفاه اجتماعی استان به خواسته‌های کارگران پیمانکاران طرف قرارداد شرکت پالایش گاز ایلام پاسخ داد.

روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در پاسخ به خواسته‌های کارگران پیمانکاران طرف قرارداد شرکت پالایش گاز ایلام این گونه پاسخ داد : در خصوص خواسته‌ی الزام شرکت پالایش گاز ایلام به پرداخت پایه سنوات اعلام می گردد که پایه سنوات تاکنون طی سال های گذشته، همه ساله بر اساس جدول پایه سنوات گروه های شغلی، مطابق بخشنامه جبران‌های خدمت به صورت رویه‌ی جاری توسط پیمانکاران پرداخت شده است.

در ادامه‌ی این پاسخ آمده است: راجع به خواسته‌ی تجمیع پایه سنوات از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۶ تحت عنوان مزد سنوات و تاثیر آن در سایر سطوح مزدی، جهت تحقق این امر صرف نظر از پیگیری‌های مکرر و انجام مکاتبات و برگزاری جلسات توسط این اداره کل و با توجه به این‌که قرارداد پیمانکار یکساله بوده و در پایان هر قرارداد با کارگران به جز سال‌جاری تسویه حساب به عمل آمده است، مستند به ماده ۱۵۷ قانون کار، کارگران و یا نمایندگان آنان لازم است برای احقاق حق مطروحه در مراجع حل اختلاف کار، اقامه دعوی نمایند تا رسیدگی قانونی به عمل آید. ضمنا مراجع مذکور آمادگی جهت بررسی دعوی را دارد .

روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام درخصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری هم آورده است: تا کنون کلیه پیمانکاران طرف قرارداد شرکت پالایش گاز ایلام در سنوات گذشته و سال جاری از طریق دفاتر مشاوره‌ی فنی مجاز با هماهنگی این اداره کل نسبت به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل اقدام کرده‌اند.

روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در خصوص خواسته‌ی مشاغل سخت و زیان آور مطابق آیین‌نامه و دستورالعمل کمیته مشاغل سخت و زیان آوراعلام کرده است کلیه کارگرانی که دارای شرایط لازم جهت ثبت نام در سایت الکترونیکی از لحاظ سابقه کار هستند، تقاضای آنان در کمیته مشاغل سخت و زیان آور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.