کدخبر : 6760
دوشنبه 26 فوریه 2018 - 12:46
فاقددیدگاه

درد دلی با جناب سرهنگ ناصری ریاست محترم پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام

چهار راه رسالت بعلت بار بالای ترافیکی تبدیل به عذاب روحی و روانی شهروندان ایلامی شده است، چه زمانی باید برای حل این معضل چاره اندیشی شود

پایگاه خبری جامک:

یاداشتی از سوی جمعی از ساکنین شهر ایلام در خصوص اظهارات رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در نشست خبری پیرامون مخالفت با اجرای طرح تقاطع غیر همسطح چهارراه رسالت به دفتر سایت ارسال شده است که در ادامه ارائه می شود.

۱-جناب آقای ناصری، خیابان های مرکزی ایلام میراث حکومت رضاخان میرپنج هستند تا کی می خواهید این یادگاری را  دست نخورده حفظ نمایید؟
۲- استحضار دارید که چهار راه رسالت بعلت بار بالای ترافیکی تبدیل به عذاب روحی و روانی شهروندان ایلامی شده است، چه زمانی باید برای حل این معضل چاره اندیشی شود ؟
۳- خیابان رسالت که در مرکز شهر ایلام قرار گرفته است به یک تعمیرگاه چند منظوره تبدیل شده است و از قوانین راهنمایی و رانندگی مستثناست، تا کی باید نسبت به وضعیت ساکنین این خیابان  بی تفاوت باشید؟
۴- استحضار دارید جوانان بیکار ایلامی و سالمندانی که عمر شریفشان را در خدمت به این مرز وبوم سپری کرده اند فاقد امکانات رفاهی- تفریحی- زیارتی و …. هستند و تنها جای امنی که  می توانستند لحظاتی را در طول روز  سپری نمایند خیابانهای قدیمی دوران ستم شاهی بود که به لطف مسواین محترم پیاده روهای این شهر هم انفرادی شد و سواره رو ها هم ساعتها در انتظار سبز شدن چراغ قرمزی که سبزی آن فقط ۱۰ ثانیه بیش نخواهد بود

۵- شایسته مردم شهید پرور ،محروم،  جنگزده و زجر کشیده این شهر  نیست که بعد از ۴دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی برده وار با آنان رفتار شود، و هر مسولی به زعم خود برایشان تصمیم بگیرد
۶- جناب آقای ناصری، ما هم حق شهروندی داریم، حق مرزداری داریم، حق جنگ زدگی داریم، حق سالها مقاومت در مقابل دشمن بعثی داریم، حق جبران خسارات روحی و روانی داریم که در طول ۸سال مقاومت زیر شلیک موشکها  و بمب افکن های دشمن متحمل شدیم.
آثار مخرب جنگ تحمیلی- بیکاری- فقر- عدم امکانات رفاهی – تفریحی ، عدم امکانات پزشکی و هزاران درد دیگر  روح و روان فرزندان ما را تخریب نموده است، تا کی باید چشم انتظار اقدام جدی و عملی مسولین در جهت درمان این دردهایمان باشیم؟
۷-مسولین محترم استان اگر به فکر این مردم نباشند در قیامت در پیشگاه عدل الهی یقه آنان را خواهیم گرفت و در آنجا که سرمنزل امید همه انسان های معتقد به روز جزاست راهی برای فرار از جرم نخواهند داشت.
۸- گناه مردم ایلام چیست که نه خیابان های داخل شهرمان به سان بقیه شهرهاست و نه جاده های خارج شهر،
نه پیاده روهایمان مانند سایر شهرهاست و نه میدان های همواره در حال تغییر.
۹- جناب سرهنگ بزرگوار، مریض را به خاطر نبود تخت بیمارستان در خیابان رها نمی کنند به هر طریقی باید او را معالجه کرد حتی در داخل حیاط بیمارستان، پس به خاطر نبود مسیر جایگزین، چگونه می خواهید از اجرای  طرحی که توسط نمایندا محترم ولی فقیه، استاندار محترم و شهردار شهرمان در دهه مبارک فجر کلنگ زنی شده است  جلوگیری شود؟
امیدواریم این خبر وسیله حضرتعالی تکذیب شود و انتظار داریم جنابعالی که متخصص و مسول نظم ترافیک شهرمان هستید نه تنها برای اجرای این طرح،بلکه در جهت تعریض کامل خیابان آیت ا… حیدری مطابق طرح مصوب جامع شهر ایلام  همکاری نمایید

⚡️در پایان جا دارد تا از جناب آقای دکتر صادقیان شهردار محترم و دلسوز و خدوم شهرمان که با تلاش و اقدامات صادقانه خود،  نور امیدی در جهت تغییر چهره غمزده و فرسوده شهر ایلام  در دل شهروندان ایلامی ایجاد نموده صمیمانه تقدیر و تشکر  نماییم و از خداوند منان موفقیت و سربلندی ایشان و تمامی خدمتگزاران صدیق به مردم شریف شهرمان را خواستاریم و از استاندار محبوب،  محترم و سختکوش استان تقاضا داریم  شهردار مردمی  و فرماندار تلاشگر شهرمان را  در این خصوص یاری نماید
با تشکر :جمعی از شهروندان ایلامی

 

جامک: در نشست خبری روز یکشنبه تاریخ ۶ اسفند، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام به موضوع تقاطع غیر همسطح چهارراه رسالت اشاره کرد. در این نشست، غیر کارشناسی و عدم مسیر جایگزین از دلایل مخالفت پلیس عنوان نمود.
بعد از انتشار این خبر در رسانه ها، بلافاصله سرهنگ ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ضمن تکذیب اظهارات خود، خبرنگاران را به سیاه نمایی و انتشار اخبار نادرست متهم نمود. در ادامه از طریق مصاحبه با یک کانال تلگرامی حمایت خود را از اجرای طرح تقاطع همسطح چهارراه رسالت اعلام کردند. 

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.