کدخبر : 6738
دوشنبه 19 فوریه 2018 - 21:34
فاقددیدگاه
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

اربعین مزیتی مضاعف برای ایلام است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: اربعین حسینی مزیتی مضاعف برای استان است و باید قدر این مزیت‌های فرهنگی را بدانیم که مایه افتخار و عزت است.

«عمران خودآموز» در اختتامیه‌ی نخستین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه اظهار کرد: اگر تمام فعالیت‌های استان پشتوانه کار رسانه‌ای داشته باشد زودتر به نتیجه خواهیم رسید.

وی بابیان اینکه اربعین یک رویداد فرهنگی و ملی است، تصریح کرد: اربعین یک رویداد بین‌المللی و یک پدیده بزرگ فرهنگی است و تلاش ما این است که از این نعمت نهایت استفاده را برده و از اعتبار معنوی این رویداد در کنار رفع محرومیت‌های مادی بهره‌مند شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش داشته‌ایم که به‌عنوان عضوی از ستاد اربعین حسینی در حوزه فرهنگی ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری را در این حوزه حمایت شود و این فعالیت‌ها در قالب مؤسسات، انجمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد صورت گرفته است.

خودآموز گفت: امیدواریم که در سال‌های آینده این سوگواره با توان و ظرفیت بیشتری دنبال شود و بتوانیم برنامه‌ای است که ندای زائران اربعین و پیام اربعین حسینی را منتقل کند و استان ایلام در لوای این پدیده و حرکت عظیم فرهنگی مطرح شود.

مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه استان ایلام دارای مزیت‌های فرهنگی، تاریخی و فرهنگی از جمله دفاع مقدس دارد، گفت: اربعین حسینی مزیتی مضاعف برای استان است و باید قدر این مزیت‌های فرهنگی را بدانیم که مایه افتخار و عزت است.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.