کدخبر : 6651
یکشنبه 21 ژانویه 2018 - 9:30
فاقددیدگاه
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

با برنامه به ایلام آمده ام

توسعه همه جانبه در ساختارهای، سیاسی و اجتماعی با توجه به مردم ، اقوام و احزاب شکل می گیرد که امیدوارم همه در این راستا تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در جلسه معارفه گفت: با برنامه به استان ایلام آمده ام، آنچه مهم است دل در گرو ایران داشته باشیم و در چارچوب سیاست های نظام حرکت کنیم.
محمد نوذری اظهار کرد: برای توسعه استان و سیاست های نظام و دولت تدبیر و امید از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود و با حسن نیت با تکیه بر تجارب علمی تمام توان خود را برای ارتقا جایگاه استان بکار می گیرم.
وی افزود: من هم از زاگرس آمده ام، ما اصالت و فرهنگمان را از ایران داریم، من هم تبار و هم فرهنگ شما از زاگرس آمده ام تا در استان ایلام دروازه حرمین معصومین خدمت کنم.
وی ادامه داد: امیدوارم که با همکاری همه با یک رویکرد علمی مبتنی بر چارچوب آموزه های دینی مسیر توسعه را در استان ایجاد کنیم.
نوذری گفت: توسعه همه جانبه در ساختارهای، سیاسی و اجتماعی با توجه به مردم ، اقوام و احزاب شکل می گیرد که امیدوارم همه در این راستا تلاش کنند.
وی، اربعین را یک سند بزرگ اسلامی در جهان اسلام ذکر کرد و افزود: بزرگترین تجمع اسلامی در اربعین شکل می گیرد و پیام و حرکتی عظیم برای همه مسلمانان به دنبال دارد.
معاون استاندار ایلام به اصلاح زیرساخت های توسعه ای تاکید کرد و گفت: به برخورد اخلاق محور اعتقاد دارم و به اصل مشورت، تعامل سازنده با مطبوعات و رسانه ها و نقش سازنده آن ایمان دارم.
نوذری ابراز امیدواری کرد که در فضای همدلی و آرامش در استان برای پیشرفت و توسعه ایلام تلاش کنم.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.