کدخبر : 6646
یکشنبه 21 ژانویه 2018 - 9:20
فاقددیدگاه
معاون اقتصادی استاندار:

باید نگاه ملی را متوجه ایلام کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: بیکاری یک ابر چالش در استان است، اما فرصت های خوبی در حوزه های مختلف نفت و گاز و گردشگری برای رفع بیکاری داریم و باید تلاش کنیم نگاه ملی را متوجه ایلام کنیم.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا: ایوب درویشی روز شنبه در نشست شورای اداری اظهار کرد: شاخص های مختلف به ویژه بیکاری در استان نسبت به کشور جایگاه خوبی ندارد، باید برای برطرف کردن آن با جدیت و همدلی تلاش مضاعفی در بهره برداری از ظرفیت ها و ایجاد اشتغال انجام دهیم.
وی ادامه داد: همه چیز معطوف به دریافت اعتبار برای کار نیست، باید مدیریت ریسک را بالا ببریم و توسعه در اذهان ما شکل گیرد و توسعه یابد تا نمود آن در مدیریت منابع انسانی خود را نشان دهد.
معاون استاندار ایلام افزود: برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال اولویت کاری این معاونت جذب سرمایه، اصلاح نظام اداری ، نگاه یکسان به ایلات و طوایف، استفاده از ظرفیت ها و اجرای طرح ها و پروژه های اولویت دار اقتصادی است.
درویشی یادآور شد: امروز ایلام در یک مسیر جهش زا برای توسعه قرار گرفته و اگر بتوانیم حرکت اثرگذاری داشته باشم، همانطور که در سال های قبل توانستیم از کشور دفاع کنیم، اکنون می توانیم با همدلی و همکاری مردم استان و مجموعه مدیران برای خروج از رکود تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: معرفی خوب استان به کشور وظیفه ماست، باید نگاه ملی را به خوبی متوجه استان کنیم، نباید از نقش سازنده یک مدیر غافل بود.
معاون استاندار ایلام افزود: پاسخگویی مردم کار مدیران است، باید به خوبی استان را معرفی کنیم، کمبود منابع یک مشکل اساسی ملی است ولی نقش و مشارکت مردم نباید غافل شویم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.