کدخبر : 6639
چهارشنبه 17 ژانویه 2018 - 15:13
فاقددیدگاه

سخنی با مدیرکل بیمه سلامت ایلام

در این بخشنامه غیر کارشناسی شده همه بیمه شدگان بیمه سلامت (بیمه اقشار) ازدریافت خدمات بهداشتی درمانی بخش خصوصی ومطب پزشکان محروم و این بندگان مظلوم و محروم اما محترم و معزر امور درمانی خود راصرفا از طریق تنها بیمارستان دولتی آبدانان می توانند پیگیری کنند.

پایگاه خبری جامک: موسوی مقدم/رئیس شورای اسلامی شهرآبدانان.۲۷دیماه ۹۶

مشکل بیمه شدگان آبدانان راحل کنید. یکی از کارهای نیک واقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید اجرای طرح جامع سلامت و خدمات پزشکی بود که باید از آن به عنوان شاه بیت غزل خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام برد.

طرحی که اجرای آن یکی از آرمان های خفته مردم و انتظارات بحق آنان ازحاکمیت بود که بارها مورد تاکید و توصیه مقام معظم رهبری بود. از جمله برکات طرح مذکور نجات مردم و قشرهای بی بضاعت از زیر آوار کشنده هزینه های کمرشکن خدمات درمانی بود که نشاط و امیدواری مردم از دولت را هم به دنبال داشت.

براساس مفاد این طرح بزرگ خدمات درمانی کلیه دارندگان دفترچه های درمانی بیمه سلامت بدون هیچ محدودیتی به مراکز، مطب ها وکلینیک های درمانی وبیمارستان های دولتی و ۰بخش خصوصی مراجعه وخدمات موردنیاز خود را دریافت می کردند وضمن شکرگزاری خدای مهربان، دعاگوی متولیان نظام سلامت نیز می شدند.

اما تصمیم اخیر مدیریت محترم بیمه سلامت استان ایلام حلاوت این خدمت بی نظیر را در کام هفت هزاربیمه شده آبدانانی تلخ کرد و روز و روزگار و روزی آنها را بر هم ریخت غم وغصه وغیض وغبطه را چون گذشته میهمان روح وجانشان کرد.

در این بخشنامه غیر کارشناسی شده همه بیمه شدگان بیمه سلامت (بیمه اقشار) ازدریافت خدمات بهداشتی درمانی بخش خصوصی ومطب پزشکان محروم و این بندگان مظلوم و محروم اما محترم و معزر امور درمانی خود راصرفا از طریق تنها بیمارستان دولتی آبدانان می توانند پیگیری کنند.

از طرفی دیگر امکانات زیرساختی و تجهیزات پزشکی این شهرستان به هیچ وجه جوابگوی خیل عظیم خدمت خواهان نیست واین تصمیم باعث دردسر مردم و سرگردانی آنان که اغلب نیز مستضعفان ومحرومین هستند شده وعملا از این خدمت اساسی بی نصیب نموده است.

البته درتماسی که بنده با جناب دکتر رحیمی داشتم از ایشان خواستار توقف اجرای طرح مذکور و تجدید نظر در آ ن شدم که جناب دکتر رحیمی توپ رادر زمین دانشگاه علوم پزشکی انداخته و اظهار داشتند که قبل از اجرای طرح با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی کرده و دکتر دلپیشه رئیس قبلی دانشگاه  اظهارداشته که زیرساختهای لازم اعم ازپزشک،پرستار،فضا،امکانات وتجهیزات مورد نیاز درمراکز درمانی بخش دولتی آبدانان مهیا است.

البته امام جمعه محترم آبدانان درخطبه های نماز به تفصیل این مشکل را تبیین وخواستار هل آن شدند و ازطریق شورای اسلامی شهر و شهرستان آبدانان با دانشگاه علوم پزشکی مکاتبه شد که تا کنون جواب مناسب و منطقی دریافت نکرده ایم.

به هرجهت فی الحال، این جمعیت محتاج ونیازمند بلاتکلیف مانده اند و با کلی مشکلات مالی وکاری ومعیشتی و درمانی منتظر مرحمت وهمت نوعدوستی مدیریت محترم بیمه سلامت و رئیس جدید دانشگاه علوم پرشکی استان ایلام هستند که امیدواریم با فوریت نسبت به رسیدگی به این مشکل جدی وعمومی مردم اقدام نمایند تا خدای نخواسته شاهد وضعیت بدتر از حال نباشیم. چنین باد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.