کدخبر : 6584
شنبه 6 ژانویه 2018 - 8:42
فاقددیدگاه

احداث برج هنر ایلام از پروژه‌های اولویت‌دار استان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ساخت برج هنر اسلامی شهر ایلام از پروژه‌های اولویت‌دار و مورد تاکید استاندار است و تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهندس «احمد کرمی» در بازدید از روند پیشرفت پروژه‌ی برج هنر ایلام اظهار کرد: احداث برج هنر از پروژه‌های اولویت‌دار استان است و استاندار محترم همواره بر تسریع در ساخت آن تاکید دارند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم اصحاب فرهنگ و هنر استان توسعه‌ی زیرساخت‌های فرهنگی استان و مخصوصا در شهر ایلام است، گفت: امسال ۲ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اختصاص یافته و با تخصیص کل اعتبارات سال آینده‌ی این پروژه در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۳۹۷ این زیرساخت فرهنگی به بهره‌برداری برسد و در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: برج هنر اسلامی شهر ایلام در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و در ۷ طبقه و به مساحت ۸۹۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

در این بازدید که «حسین فرهادی بابادی» مشاور استاندار، «معروف بسطامی» فرماندار ایلام، « عهدیه طهماسبی»، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، «طالب صادقیان» شهردار ایلام ، «عبادالله باقری» مدیرکل امور شهری استانداری و «ربیع‌الله جاسمی» مدیرکل دفتر فنی استانداری حضور داشتند، «محمدعلی قاسمی» رئیس حوزه هنری ایلام توضیحاتی را درباره پروژه و اهمیت تسریع در بهره‌برداری آن  ارائه کرد.

این پروژه در شهریور ماه ۱۳۹۵ کلنگ‌زنی شد.

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.