کدخبر : 6549
چهارشنبه 27 دسامبر 2017 - 15:00
فاقددیدگاه
استاندار ایلام ؛

شکاف شاخص های توسعه ایلام با استان های برخوردار همچنان پابرجا است

استاندار ایلام گفت: استان ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی روند توسعه در آن متوقف شده بود و با وجود تلاش هایی که در سال های گذشته برای کم کردن فاصله این استان با استان های برخوردار انجام گرفت اما همچنان شاهد توسعه نیافتگی ایلام نسبت به سایر استان ها هستیم.

قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در دیدار با ایثارگران و خانواده های شهدا و روسای عشایر در دانشگاه ایلام اظهار کرد: رشادت های مردم استان ایلام در دوران پیش و پس از انقلاب کم نظیر بوده و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق بخوبی از کیان و آرمان های این نظام حراست و پاسداری کردند در حالیکه سایر استان ها با دلارهای ارزان در حال توسعه زیر ساخت های خود بودند.
وی خواستار حضور بنیاد ها و نهادهایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و شرکت های سرمایه گذاری برای مشارکت در اجرای پروژه های زیر بنایی در این استان شد و گفت: این استان شایسته هر گونه خدمت رسانی از سوی مسئولان است.
نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مسئولان قضایی برای راه اندازی مرکز دادگستری در شهرستان بدره خواستار ایجاد محاکم قضایی در مناطقی همچون میمه، زرین آباد، دشت عباس و ماژین شد و اظهار کرد: مردم این مناطق برای رسیدگی به پرونده های قضایی خود باید به مرکز استان مراجعه کنند که امیدواریم با مساعدت ریاست قوه قضائیه شاهد توسعه سیستم قضایی در این مناطق باشیم.
شادمهر کاظمی با اشاره به اجرایی شدن بخشی از زیرساخت های مرز دهلران ابراز امیدواری کرد: با تلاش بیشتر مسئولان امر هر چه زودتر شاهد بازگشایی این مراکز برای رونق فضای کسب و کار همچنین تردد زائران در ایام اربعین باشیم.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.