کدخبر : 6539
سه‌شنبه 26 دسامبر 2017 - 14:47
فاقددیدگاه
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ایلام؛

۱۰۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت شهرک های صنعتی ایلام اختصاص یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه ایلام گفت: 105 میلیارد ریال در چارچوب بودجه سال 1396 و از محل اعتبارات ارتقا شاخص های توسعه برای توسعه زیرساخت شهرک های صنعتی این استان اختصاص یافت.

رحمت الله قیصوری اظهار کرد: سال گذشته بحث حمایت از صنایع کوچک استان ایلام و به تبع آن در کل کشور مطرح شد و استان نیز متناسب با آن اقدام کرد.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد، تکمیل و توسعه زیرساخت های مورد نیاز صنایع افزود: در تلاش هستیم امسال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید، زیرساخت‌های شهرک ‎های صنعتی در استان ارتقا ‌یابد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ایلام از اختصاص ۱۰۵ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان خبر داد و تاکید کرد: امسال و سال آینده در صورت ابلاغ اعتبار، توجه لازم به توسعه زیرساخت شهرک های صنعتی استان انجام می شود.
قیصوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات برخی از واحدهای صنعتی استان یادآور شد: مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی در نشست های اقتصاد مقاومتی استان برطرف و یا در حال برطرف شدن است.
وی اضافه کرد: برای ادامه این روند باید نظارت بر روی طرح های اقتصاد مقاومتی انجام شود که در صورت وجود مشکلات و حل نشدن آن در سطح استان به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارجاع شود.
استان ایلام ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارد که ۵۴۰ واحد تولیدی در آنها دایر و فعال است.

منبع: ایرنا

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.