کدخبر : 6533
دوشنبه 25 دسامبر 2017 - 15:11
فاقددیدگاه

دقت در تدوین سند آمایش توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت

معاون عمرانی استاندار ایلام در جلسه تهیه طرح آمایش استان گفت: دقت در تهیه سند آمایش و استفاده از داده های دقیق و علمی در تهیه این سند می‌تواند توسعه همه جانبه استان را به همراه داشته باشد.

مهندس «احمد کرمی» در جلسه تهیه سند آمایش استان که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جمعی از مدیران کل و کارشناسان دستگاه های تخصصی مشاور اجرای طرح برگزار شد، اظهار کرد: بحث سند آمایش استان یکی از اصلی‌ترین مباحث مطروحه در حوزه برنامه‌ریزی در استان است که مبنای جایگزاری جمعیت و فعالیت ها و امکانات است و بسیاری از هدف‌گذاری‌ها و فعالیت‌های بعدی باید در راستای این سند صورت گیرد .

وی خاطرنشان کرد: سند آمایش افقی را برای مدیران استان طرح‌ریزی می‌کند که بر مینای آن می‌توانند سرمایه‌گذاری‌ها ، برنامه ریزی ها و اختصاص اعتبارات را بر اساس آن اجرا کنند .

معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تمام فعالیت‌های استان بر اساس سند آمایش انجام شود ، از همکاران خواست با دقت و دغدغه بالا در راستای تدوین دقیق و علمی این سند با همکاری دستگاه‌های اجرایی و استفاده از توان کارشناسی استان و اساتید دانشگاه اقدام کنند چرا که استاندار نیز در این زمینه دغدغه دارند و تأکیدات بسیاری برای تهیه این سند داشتند .

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: با تدوین یک سند آمایش علمی ، دقیق و اثرگذار می توانیم نتایج اثربخش آن را در توسعه استان مشاهده کنیم

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.