کدخبر : 6504
شنبه 16 دسامبر 2017 - 9:28
فاقددیدگاه

احترام به طبیعت، احترام به زندگیست

اکثر زباله های موجود، توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار در محیط رها می شوند این در حالی است که مسئولان و کارکنان این شرکت ها هیچ گونه احساس مسئولیتی برای جلوگیری از انتشار زباله در این مناطق ندارند.

🔹روز جمعه ۲۶ آذرماه، جمعی از اهالی روستای گنجوان بولی از توابع بخش چوار با همکاری شورای اسلامی شهرستان ایلام، پایگاه مقاومت بسیج “شهید پاوند” و کارکنان محیط زیست ایلام، در حرکتی خداپسندانه، اقدام به جمع آوری و پاکسازی محیط اطراف روستا، حاشیه رودخانه ها، لابه لای درختچه ها، سطح تپه ها و کوه ها از زباله و آشغال ها را نمودند.

🔹به گفته یکی از اهالی روستا، اکثر زباله های موجود، توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار در محیط رها می شوند این در حالی است که مسئولان و کارکنان این شرکت ها هیچ گونه احساس مسئولیتی برای جلوگیری از انتشار زباله در این مناطق نداشته و برنامه ای هم برای پاکسازی و همکاری با مردم در زمان اجرای طرح جمع آوری گروهی را ندارند.

🔹همچنین با توجه به وضعیت آب و هوایی منطقه و فصل طبیعت گردی، بیشتر افراد و خانواده هایی که این منطقه را برای تفریح و گردش انتخاب می کنند، به موضوع  عدم رها سازی زباله ها، سلامت مردم ساکن در روستا و حفظ محیط زیست توجه چندانی ندارند.

🔹عضو شورای اسلامی روستای گنجوان بولی از رسانه ها مخصوصا صدا و سیمای ایلام خواست در خصوص آگاه سازی مردم و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و طیبعت منطقه، بیش از پیش همکاری و حمایت لازم را به عمل آورند.

#جامک_رسان_مردم

@jammak

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.