کدخبر : 6497
چهارشنبه 13 دسامبر 2017 - 7:56
فاقددیدگاه

یک هزار و ۱۴۹ خانوار مددجو کمیته امداد ایلام خانه ندارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت:هم اکنون یک هزار و 149 خانوار مددجو این استان فاقد مسکن و خانه هستند که باید برای آنها سرپناه مناسب احداث شود.

ضیاء رضایی اظهار کرد: برنامه ریزی و اقدام برای احداث و تامین مسکن این خانوارها شامل ۷۳۱ خانوار شهری و ۴۱۸خانوار روستایی با حمایت دولت در دستور کار قرار دارد.
وی برنامه های این نهاد برای تأمین مسکن مددجویان شهر ایلام خبر داد و گفت: در این زمینه یک پروژه ۵۲ واحدی در دست اقدام بوده که زمین آن از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان تامین و در اختیار این نهاد قرار گرفته است.
وی تامین آورده مورد نیاز مددجویان متقاضی مسکن را یکی از مشکلات اجرایی و مالی این پروژه ذکر و ابر از امیدواری کرد که با کمک افراد خیر این مانع رفع شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از اختصاص تسهیلات به بخش مسکن نیازمندان ایلام خبر داد و گفت: این موضوع نوید بخش این است که در کوتاه مدت بتوان نسبت به رفع مشکلات مسکن نیازمندان این استان اقدام کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همراهی بانک ها، بنیاد مسکن و سپاه پاسداران مشکل مسکن مددجویان استان که از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند برطرف شود.
وی همچنین از ارایه خدمات تعمیر مسکن و احداث حمام و سرویس بهداشتی برای سایر مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: در شش سال گذشته ۴۹۹ میلیارد ریال برای ۱۴ هزار و ۲۳۲ فقره احداث حمام و سرویس بهداشتی ، تعمیر و ساخت مسکن خانوار های مددجو تحت پوشش استان ایلام هزینه شده است.
رضایی از جمله خدمات انجام گرفته بخش مسکن مددجویان استان ایلام را ساخت و واگذاری یک هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی روستایی و ساخت ۷۳۲ واحد مسکونی شهری عنوان کرد .
به گزارش خبرنگار ایرنا، بیش از ۵۳ هزارنفر در قالب ۲۲ هزار و ۷۰۰ خانوار در استان ۵۸۰ هزار نفری ایلام تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

منبع: ایرنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.