کدخبر : 6484
جمعه 8 دسامبر 2017 - 23:14
فاقددیدگاه

“چوار؛ معدن طلایی که نیاز به جوینده ندارد”

علی هاشمی یک نمونه از محصولات این معدن طلاست که اکنون در عرصه وزنه برداری دنیا عرض اندام می کند. علاوه بر این دلاور مرد خوش اخلاق، حاصل این معدن طلا در سال های گذشته؛ قهرمانان کشوری، آسیایی و جهانی همچون...

اختصاصی جامک/ حجت الله هاشم بیگی

اکثر ما فیلم جویندگان طلا با بازی چارلی چاپلین و فیلم های زیادی اعم از سینمایی یا مستند را درباره افرادی که به دنبال معادن طلا می گردند را دیده ایم. افرادی که بعضا با تحمل مشقت فراوان موفق به کشف معادن طلا می شوند و اکثر اوقات نیز هیچکدام نمی توانند معادن طلا را کشف کنند.
اما اینجا در دل استان ایلام، یک معدن طلا وجود دارد که سالها از کشف آن می گذرد. طنز روزگار این است که برای معدن کشف شده، کسی راغب به سرمایه گذاری جهت برداشت طلای ناب نیست. آری، بخش چوار به واسطه استعداد مثال زدنی جوانانش در ورزش وزنه برداری، یک معدن بزرگ طلاست که هر قدر از آن برداشت شود، تمام نخواهد شد.
مسئولین ارشد استان باید به خود بیایند و سازوکار لازم را برای برداشت از این معدن طلای کشف شده به کار گیرند؛ معدنی که با کمترین سرمایه گذاری ممکن بیشترین بازدهی را خواهد داشت و حاصل آن، به اهتزاز درآمدن پرچم ایران در سراسر گیتی و بلند آوازه کردن نام ایلام بر بام جهان خواهد بود.
علی هاشمی یک نمونه از محصولات این معدن طلاست که اکنون در عرصه وزنه برداری دنیا عرض اندام می کند. علاوه بر این دلاور مرد خوش اخلاق، حاصل این معدن طلا در سال های گذشته؛ قهرمانان کشوری، آسیایی و جهانی همچون؛ همایون بسطامی، رییس علی حاتمی، فردین فتاحی، عرزالدین شمس الهی، جلال هاشمی، جعفر منصوری، سعید خاکی، سجاد مرادی، یاسر مرادی، مهدی میرزایی، جلال شمسی، یوسف رشیدی، محمد حسن بیگی، مالک هاشمی، جواد رستمی، ساسان فتاحی، حمید ملکی، حسن حیدری و…بوده است.
بدون شک، پس از قهرمانی علی هاشمی در مسابقات قهرمانی جهان، انگیزه بیشتری برای جوانان این منطقه به وجود آمده است که با تدبیر مسئولان، طلاهای ناب جهانی، آسیایی و کشوری از این معدن بزرگ قابل برداشت خواهد بود.
این معدن طلا سزاوار مجهزترین سالن های وزنه برداری با کیفیت جهانی بوده و امید است مسئولان محترم، این معدن را جزو طرح های اولویت دار خویش ثبت و ضبط نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.