کدخبر : 6443
چهارشنبه 22 نوامبر 2017 - 14:50
فاقددیدگاه

۶۲ منزل مسکونی چوار در معرض خطر رانش زمین در بلند مدت

عضو شورای اسلامی شهر چوار با بیان اینکه 62 منزل مسکونی در بلندمدت در معرض خطر هستند، گفت: باید در بلند مدت برای ساکنان این منطقه چاره‌اندیشی کرد.

«عباس خانمحمدی» درباره‌ی خطر رانش زمین در شهر چوار با بیان اینکه رانش فعلا مهار شده ، اظهار کرد: منطقه‌ی محل رانش در جنوب شهر چوار اولین منطقه محل سکنای مردم بوده است.

وی با بیان اینکه زلزله‌ی اخیر کرمانشاه رانش زمین را تسریع کرد، گفت: به دلیل این رانش ۶ منزل مسکونی در زمین فرو رفت و خساراتی را به مردم وارد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر چوار گفت: بلافاصله بعد از این رویداد سه جلسه ستاد بحران با حضور استاندار ایلام ، فرماندار ایلام و بخشدار چوار و مدیرکل بحران، شهردار اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

خانمحمدی تصریح کرد: نقطه‌ی قوت در این حادثه این بود که با توصیه‌های هلال احمر منازل در معرض خطر، تخلیه شدند و خوشبختانه شاهد خسارت جانی نبودیم.

وی با بیان اینکه این خانوارها هم‌اکنون در کانکس‌هایی که از طرف استانداری به منطقه منتقل شد، اسکان پیدا کرده‌اند، گفت: در حال حاضر شهرداری چوار با ایجاد کانال‌هایی درصدد است که آب‌های منطقه را مهار و مانع بروز حوادت ناگوارتری شود.

خانمحمدی با تاکید بر اینکه متاسفانه ۶۲ منزل مسکونی در بلندمدت در معرض خطر هستند، ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم بتوان برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کرد.

روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ۶ باب ساختمان مسکونی به دلیل رانش زمین فرو رفت.

منبع: ایسنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.