کدخبر : 6417
سه‌شنبه 14 نوامبر 2017 - 15:13
فاقددیدگاه
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛

ایلام در آزمون اربعین سربلند بیرون آمد

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: خوشبختانه با وجود حجم بالای تردد کنندگان از مرز مهران کوچکترین حادثه‌ای نداشتیم.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدنقی لطفی» در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام با تسلیت به مردم ایران و مخصوصا بازماندگان زلزله‌ی کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب،اظهار کرد: از همه‌ی مدیران و مخصوصا استاندار پرتلاش به خاطر مدیریت خوب همایش اربعین قدردانی می‌کنم و انصافا همه سنگ تمام گذاشتند و کارنامه‌ای درخشان را برای استان رقم زدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با وجود حجم بالای تردد کنندگان از مرز مهران کوچکترین حادثه‌ای نداشته‌ایم، تاکید کرد: با تعامل ، تفاهم ، همدلی، همسویی و مدیریت استاندار و همه‌ی مدیران استان ایلام سربلند از آزمون اربعین بیرون آمد.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی برخی مدیران استان از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار در مهران، گفت: متاسفانه زلزله کرمانشاه شیرینی این حماسه بزرگ را به کام مردم ایران تلخ کرد و لازم است همه‌ آمادگی لازم را برای کمک داشته باشند.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به زلزله‌زدگان گفت: استان ایلام از هیچ کمکی به زلزله‌زدگان دریغ نخواهد کرد.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر اساس روایات و احادیث حوادث تکوینی معلول عوامل مختلفی است و امیدواریم همه‌ی ما با عمل به تکالیف انسانی و شکرگذاری رسالت خود را انجام دهیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.