کدخبر : 6403
یکشنبه 12 نوامبر 2017 - 8:49
فاقددیدگاه
رئیس انجمن داروسازان استان ایلام؛

ارائه خدمات دارویی رایگان به زائرین اربعین حسین (ع)

همکاری مناسب داروخانه های خصوصی و تعدادی از شرکت های دارویی در تامین و تهیه اقلام دارویی ابراز داشت: علاوه بر خدمات رسانی مطلوب در محل کمپ دارویی، تیم های سیار نیز به محل اسکان زائرین مراجعه می کردند و با مشاوره و راهنمایی های لازم، بیماران را از مصرف خودسرانه داروها منع نمود

رئیس انجمن داروسازان استان ایلام از ارائه خدمات رایگان دارویی به زائرین اربعین حسینی (ع) خبر داد.

“دکتر محمد امین حیدری” در گفتگوی اختصاصی با “پایگاه خبری جامک” اظهار داشت: انجمن داروسازان استان ایلام مطابق روال سال های قبل به زائرین خدمات دارویی رایگان ارایه نمودند.

وی بیان کرد: امسال نیز با برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده با معاونت غذا و دارو و مرکز بهداشت شهرستان؛ توسط انجمن داروسازان و بیمه سلامت استان به صورت مشترک به مدت ۸ شبانه روز  “کمپ دارویی” دایر و خدمات مورد نظر به مراجعین ارائه شد.

دکترحیدری خاطر نشان کرد: یک نفر دکتر داروساز به همراه تیمی متشکل از پرسنل وتکنسین های دارویی بیمه سلامت وانجمن داروسازان استان، دارو و نسخه های مراجعین را به صورت رایگان تحویل می دادند.

رئیس انجمن داروسازان استان ایلام با اشاره به همکاری مناسب داروخانه های خصوصی و تعدادی از شرکت های دارویی در تامین و تهیه اقلام دارویی ابراز داشت: علاوه بر خدمات رسانی مطلوب در محل کمپ دارویی، تیم های سیار نیز به محل اسکان زائرین مراجعه می کردند و پس از مشاوره و راهنمایی های لازم، بیماران را از مصرف خودسرانه داروها منع نموده و برحسب ضرورت آنان را به پزشکان مربوطه ارجاع می دادند و در ادامه داروهای رایگان نیز در اختیار آنان قرار می گرفت.

دکتر حیدری در پایان ابراز داشت:  تلاش شبانه روزی جامعه پزشکی استان، همکاری و همراهی شورانگیز آنان با سایر اقشار جامعه، برای خدمات رسانی مطلوب به زائرین، جلوه های زیبای اخلاص و همدلی را خلق نمود که شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.