کدخبر : 6394
چهارشنبه 8 نوامبر 2017 - 12:56
فاقددیدگاه

ورود خودرو به پارکینگ اربعین در مهران ممنوع شد

درفاصله یک روز تا اربعین حسینی و درشرایط ادامه حضور و عزیمت زائران به پایانه مرزی مهران ، فرمانده پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: ورود خودرو به پارکینگ های مهران تا تخلیه کامل ممنوع است.

محمدحسین حمیدی روز چهارشنبه درجریان بازدید از پارکینگ‌های شهرمرزی مهران و به منظور تسریع و سرعت عمل در تحویل خودروهای زائران حسینی بازگشتی گفت : از ورود خودرو جدید به پارکینگ‌های شهر مهران ممانعت می‌شود.
وی با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰ هزار خودرو پارک شده در ۶۴ پارکینگ‌ بزرگ وکوچک شهر مرزی مهران گفت: تحویل این تعداد خودرو نیازمند نظم، انضباط، صبر و حوصله مراجعان است.
وی از زائرانی که برای دریافت خودروهای خود به این پارکینگ ها مراجعه می کنند خواست که توصیه‌های پلیس را جدی گرفته ونظم را رعایت کنند تاکار تخلیه پارکینگ‌ها به سهولت انجام شود.
وی توصیه کرد: زائران حسینی درجریان برگشت به سمت مسیر و شهر وروستا مبدا خود با احتیاط رانندگی کرده و به خصوص از ادامه رانندگی در شرایط خستگی اجتناب ورزند.
پارکینگ برکت به منظور ساماندهی و نگهداری مناسب خودرو زائران و ممانعت از رها سازی انها در فضاهای شهری و زمین های زراعی با ظرفیت تقریبی ۱۵۰ هزار خودرو تجهیز و دایر شده است.
افزون بر پارکینگ برکت، شماری از اهالی مهران نیز با محصور و متناسب کردن اراضی خود بیش از ۶۰ توقفگاه برای نگهداری خودرو زائران مهیا و فعال کردند.
پایان مرزی مهران در ۱۰۵ کیلومتری جنوب شهر ایلام به عنوان کانون محوری تردد زائران عتیات عالیات عراق در چند سال گذشته شاهد بیشترین تردد زائران اربعینی بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.