کدخبر : 6379
دوشنبه 6 نوامبر 2017 - 10:16
فاقددیدگاه
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ایلام؛

فعالیت شبانه روزی برخی صنوف خدمات رسان در شهر مهران

علاوه بر استقرار تیم های بازرسی و نظارت با هدف کنترل قیمت ها و برخورد با تخلفات گرانفروشی و کم فروشی، مراکز خدمات رسان هم به صورت شبانه روزی مورد پایش قرار می گیرند.

🔹خدمات رسانی مطلوب صاحبان صنایع، بازاریان، تجار و تشکل های صنفی وابسته به بخش تولید و تجارت به زائرین در مرز بین اللملی مهران استمرار دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران، بازار و مراکز خدمات رسان اظهار داشت: علاوه بر استقرار تیم های بازرسی و نظارت با هدف کنترل قیمت ها و برخورد با تخلفات گرانفروشی و کم فروشی، مراکز خدمات رسان هم به صورت شبانه روزی مورد پایش قرار می گیرند.
“یارالله نصیری” با اشاره به ذخیره سازی هفت هزار کیسه آرد برای شرایط خاص و اضطراری، خاطر نشان کرد: با هدف تامین نان مورد نیاز زائرین، غذاخوری ها، نیروهای پشتیبانی، نیروهای نظامی و انتظامی تعداد ۲۲ واحد نانوایی در شهر مهران و ۵ واحد در شهر صالح اباد، روستاهای گلان، بانرحمان و شهرک اسلامیه به صورت تمام وقت فعالیت دارند.

🔹رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اضافه کرد: در این ایام صنوف ارائه دهنده خدمات خودرویی اعم از جلوبندی ساز، تعویض روغنی، رادیاتورساز، برق کار و …  با تعیین کشیک به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کنند.
این مسئول ادامه داد: ۱۵۰ اکیپ خودرویی اعم از یدک کش و موتوری در طور مسیر و در فاصل مختلف استقرار یافته و در حالت آماده باش به سر می برند.

🔹مهندس نصیری با اشاره به برپایی موکب های وابسته به صاحبان صنایع، تجار، بازاریان و شرکت های بزرگ صنعتی ادامه داد: روزانه بیش از ده هزار پرس غذا توسط این موکب ها در میان زائرین توزیع می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ایلام اظهار داشت: بازرسان این سازمان نیز با استقرار در پایانه های مسافر بری و مبادی ورود و خروج استان بر روند جابجایی مسافرین نظارت می کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات با متخلفین برابر قانون برخورد خواهند کرد.

#جامک_رسانه_مردم
@jammak

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.