کدخبر : 6329
دوشنبه 30 اکتبر 2017 - 20:19
فاقددیدگاه

رئیس مجلس هفته آینده به ایلام می آید

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هفته آینده به استان ایلام سفر می کند.

سلام امینی گفت: با توجه به در پیش بودن کنگره جهانی اربعین حسینی و نیز جایگاه محوری و میزبانی ایلام در این آیین ، از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در ایلام و بررسی مزیت ها ، مسائل و مشکلات این استان دعوت شده است.
وی افزود: به دنبال دعوت وی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی انجام سفر به ایلام در هفته آینده را در برنامه کاری خود قرار داده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم تاکید کرد: در روزهای آینده شرح برنامه های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان ایلام اعلام می شود.
امینی یادآور شد: باید از فرصت اربعین برای حضور و بازدید عینی مسئولان کشور در استان ایلام و ترمیم کاستی های مزمن آن بهره گرفت.
وی اضافه کرد: اقدام های انجام شده سال‌های گذشته برای ساخت و ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات میزبانی اربعین در استان ایلام موثر و ضروری بوده اند اما کافی نبوده وهنوز امکانات استان با شرایط درخور فاصله دارد.
وی تاکید کرد: باید با جذب اعتبارات بیشتر و تلاش بیشتر زیرساخت‌های استان ایلام به‌ عنوان مهم‌ترین دروازه ورود به عتبات عالیات و کشور عراق تکمیل و تجهیز شوند.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.