کدخبر : 6300
چهارشنبه 25 اکتبر 2017 - 14:48
فاقددیدگاه
بوروکراسی‌های اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری شود

دستگاه‌ها و بانک‌ها اهلیت سرمایه‌گذاران را بسنجند

ستاندار ایلام با تاکید بر اینکه دستگاه‌های تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری و بانک‌ها باید اهلیت سرمایه‌گذاران را بسنجند، گفت: بوروکراسی‌های اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری در استان شود.

«قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست سرمایه‌گذاری خارجی با بیان اینکه ظرفیت و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری استان باید برای سرمایه‌گذاران به خوبی مطرح شود، اظهار کرد: زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار برای ورود به استان باید فراهم شود که نقش مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در این زمینه باید بیش از پیش پر رنگ باشد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان متمرکز شده است، افزود: بوروکراسی‌های اداری نباید مانعی در مسیر سرمایه‌گذاری یک سرمایه‌گذار باشد که در این راستا دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، چه در بحث استعلام‌ها و چه در بحث امور اداری باید با استفاده از بندها و تبصره‌های گره گشا کمک کار سرمایه‌گذاران باشند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اهلیت سرمایه‌گذاران باید از سوی دستگاه‌های ذیربط با دقت مورد توجه قرار داشته باشد، اضافه کرد: نامه نگاری‌های اداری و سخت گیری‌های بی مورد نباید باعث فراری دادن سرمایه‌گذاران شود چرا که سرمایه‌گذاران به دنبال جایی هستند که مورد استقبال قرار گیرند.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه محور اصلی همه فعالیت‌ها باید قانون باشد و مدیران و کارشناسان ما نیز نباید سلایق شخصی را دخیل کنند، گفت: فعالیت‌های مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان باید در میدان عمل قابل مشاهده باشند و زمینه‌های جذب و فعالیت سرمایه‌گذاران را بیش از پیش فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری و بانک‌ها باید اهلیت سرمایه‌گذاران را بسنجند، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه استان تمام توان خود را بکار گیرند .

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان اظهار کرد: مزیت‌های مهم ایلام در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع پایین دستی باعث شده این استان ظرفیت‌های بسیار بزرگی برای توسعه داشته باشد که می‌طلبد مدیران مربوطه با مسئولان مربوطه رایزنی‌های لازم جهت جذب سرمایه گذاران را انجام دهند چرا که با توجه به این پتانسیل‌ها تمایل سرمایه‌گذاری در استان بسیار زیاد است.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.