کدخبر : 6297
چهارشنبه 25 اکتبر 2017 - 14:35
فاقددیدگاه
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام:

دهم آبان ماه آخرین فرصت ثبت نام تسهیلات طرح رونق تولید

امیدواریم این تصمیمات بتوانند موجب تقویت تولید، جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای مشکل دار، حفظ اشتغال و مانع بیکار شدن کارگران شوند.

 پایگاه خبری جامک : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از تولید کنندگان و صاحبان صنایع خواست با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (سامانه بهین یاب) درخواست تسهیلات خود را ثبت و پیگیری کنند.

“یارالله نصیری” در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به خبرنگاران گفت: طرح رونق تولید با هدف تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی،  بازسازی و نوسازی صنایع موجود و سرمایه ثابت طرح های نیمه تمام و در دست اجرا با پیشرفت فیزیکی بالا ۶۰  راه اندازی شده و تاکنون صاحبان صنایع و طرح های ایجادی از طریق این سامانه درخواست خود را به ثبت رسانده و بخش قابل توجه منابع مالی مورد نیاز خود را از این طریق تامین کرده اند.

وی با اشاره به احتمال بسته شدن این درگاه در آینده نزدیک ادامه داد: ممکن است عملیات ثبت نام طرح رونق تولید تنها تا دهم آبان ماه برقرار باشد و بعد از آن دیگر امکان ثبت نام فراهم نگردد، لذا انتظار داریم متقاضیان دریافت تسهیلات در این حوزه هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دبیر کارگره تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه به تصمیمات اتخاذ شده نشست کارگروه اشاره و بیان داشت: تعداد ۹ پرونده با ۱۵ عنوان مختلف مورد بررسی قرار گرفت که مصوباتی بر محور تقسط بدهی ها، بخشودگی جرائم، اعطای فرصت مجدد به صنایع مشکل دار به تایید اعضاء رسید.

مهندس نصیری بیان کرد: امیدواریم این تصمیمات بتوانند موجب تقویت تولید، جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای مشکل دار، حفظ اشتغال و مانع بیکار شدن کارگران شوند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.