کدخبر : 6293
سه‌شنبه 24 اکتبر 2017 - 21:55
فاقددیدگاه
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

تبعیض معنادار شرکت های نفتی در حمایت از تیم های ورزشی سایر استان ها

در دولت تدبیر و امید سرانه ورزشی استان از رشد قابل توجهی برخوردار شده است. وی اضافه کرد: هم اکنون سرانه ورزشی استان برای هر نفر بیش از ٨6 سانتی متر است که با تکمیل پروژه های نیمه تمام این میزان به بیش از یک متر برای هر نفر خواهد رسید.

پایگاه خبری جامک: حمایت های صورت گرفته توسط شرکت های وابسته به وزارت نفت در استان های مختلف به طرز قابل توجه ای متفاوت می باشد. استان ایلام با وجود ظرفیت های بالا و منابع سرشار نفت وگاز نتوانسته است از این پتانسیل ها در جهت حمایت و پشتیبانی از تیم های ورزشی بهره مند شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: از مجموعه وزارت نفت به خاطر کم توجهی به ورزش استان ایلام گله مند هستیم و انتظار داریم شرکت های نفتی همانند سایر مناطق کشور حمایت های لازم را از ورزشکاران و تیم های این استان به عمل آورند.

“بهروز حیدر زاده” با اشاره به رشد ۳۶ درصد عملکرد اداره ورزش و جوانان در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ماقبل بیان داشت: در دولت تدبیر و امید سرانه ورزشی استان از رشد قابل توجهی برخوردار شده است. وی اضافه کرد: هم اکنون سرانه ورزشی استان برای هر نفر بیش از ٨۶ سانتی متر است که با تکمیل پروژه های نیمه تمام این میزان به بیش از یک متر برای هر نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: استان ایلام از نظر سرانه ورزشی در بین چهار استان برتر کشور قرار دارد و با بهره برداری از پروژه های جدید، میزان سرانه ورزشی به استانداردهای جهانی نزدیک خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت های مورد نیاز و تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی جزء اولویت های این اداره کل می باشد. وی افزود: در این راستا ۲۲ پروژه از محل منابع استانی و ۱۴ پروژه از محل بودجه ملی در دست اجرا است که مهمترین پروژه نیمه تمام مربوط به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوده که پیشرفت فیزیکی آن ۹۰ درصد برآورد می شود. این مسئول منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه های در دست اجرا را بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام نمود.

حیدرزاده در ادامه این نشست خبری بیان داشت: در طی شش ماهه اول امسال ۸۰ نفر به اردودهای تیم ملی دعوت شده اند که ۳۱ ملی پوش به عضویت تیم ملی در آمده اند. وی عنوان کرد: ۳ طلای آسیایی و ۲۰۴ مدال قهرمانی رسمی کشور حاصل ورزشکاران هم استانی بوده است که از این تعداد، ۶۴ طلا، ۵۸ نقره و ۸۲ برنز بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به عملکرد این اداره در طی شش ماهه نخست سالجاری بیان داشت: در طول سال گذشته ۲۷ هزار ورزشکار سازمان یافته داشتیم که این تعداد در ۶ ماهه نخست امسال به تنهایی ۲۰ هزار ورزشکار بوده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری پیش بینی می شود این عدد به بیش از ۳۰ هزار نفر افزایش یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام خواستار کمک خیران در حوزه ورزش استان شد و گفت: در تلاشیم با خیرین استان تعامل برقرار کرده و با فرهنگ سازی در این زمینه از آنها بخواهیم در حوزه ورزش هم ورود کنند .

حیدرزاده با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳ کارگاه دانش‌افزایی و ارتقاء مهارت داشتیم که در ۶ ماهه نخست امسال به ۶ کارگاه افزایش یافت، اظهار کرد: در زمینه برگزاری کارگاه آسیب‌های اجتماعی سال گذشته ۳ کارگاه و نیمه اول امسال ۶ کارگاه برگزار شده که سازمان‌های مردم نهاد نیز در سال ۹۵ تعداد ۸۲ کارگاه و در نیمه نخست امسال تاکنون ۳۲ کارگاه برگزار کرده‌اند.

وی به فعالیت ۴۷ سازمان مردم نهاد با ۱۷ موضوع محور فعالیت اشاره و عنوان کرد: ۴ سازمان مردم نهاد نیز در مرحله دریافت مجوز هستند

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.