کدخبر : 6187
دوشنبه 11 سپتامبر 2017 - 8:22
فاقددیدگاه
آقای رییس جمهور ! کلیدتان کارگر نبود؛

دست دولتمردان در ایلام همچنان خالی است

چهارسال اول اما ، به سرعت برق و باد سپری شد ، تا سری جنباندیم و نگاهی به اطراف ، که شما چه کرده اید و ما چه گیرمان آمده است خود را در میانه کارزار پر سر و صدای انتخابات دور دوم یافتیم،(ما و همه کسانی که قرار گذاشتیم دیگر بی جیره و مواجب سیاهی لشکر نشویم به ناگاه نمی دانم با کدامین مهره مار باز هم گلو پاره کردیم و رقیب را تا لبه پرتگاه ناکجاآباد بدرقه کرده و بار دیگر بیرق پیروزی را بر دستان شما گذاردیم.

پایگاه خبری جامک/ رضا رستمی

ضمن تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم و آرزوی توفیقات روزافزون در خدمت رسانی مناسب به مردم ، بی مناسبت نخواهد بود اگر در پایان دولت یازدهم و آغاز دولت دوازدهم چند جمله ای با ریاست محترم جمهوری همکلام شویم ، همو که در سال ۹۲ با مردم قرار گذاشت  با شاه کلیدش گره از مشکلاتشان بگشاید و ما و همه ایران را به ساحل امن توسعه و آبادانی و آسایش رهنمون سازد .

جناب آقای رییس جمهور ! یادآوری و ردیف نمودن وعده هایی که در کارزار انتخاباتی چهار سال پیش به همه ما دادی ، امروز دیگر دردی را دوا نمی کند ، تکرار مکررات شده و حتی ملال آور نیز هست .

ما اما، چهار سال تمام دلخوش به همان وعده ها، امروز و فردا می کردیم،شاید، شاید قدمی برداشته شده و گره ای باز شود،شاید کلیدتان بتواند با کمی روغن کاری در قفل های زنگ زده آرزوهایمان چرخی بخورد و روزنه ای را باز کند،روزنه ای  به فردایی روشن و بهتر،شاید تدبیرتان کارگر افتاد و کاری کرد کارستان،شاید ژنرال های پرستاره و نشانت با نفس مسیحایی خود چرخ دنده های رویاهایمان را به حرکت درآورند ،شاید …شاید …

چهارسال اول اما ، به سرعت برق و باد سپری شد ، تا سری جنباندیم و نگاهی به اطراف ، که شما چه کرده اید و ما چه گیرمان آمده است خود را در میانه کارزار پر سر و صدای انتخابات دور دوم یافتیم،(ما و همه کسانی که قرار گذاشتیم دیگر بی جیره و مواجب سیاهی لشکر نشویم به ناگاه نمی دانم با کدامین مهره مار باز هم گلو پاره کردیم و رقیب را تا لبه پرتگاه ناکجاآباد بدرقه کرده و بار دیگر بیرق پیروزی را بر دستان شما گذاردیم.

آقای رییس جمهور ! چهار سال اول صدارت شما و ژنرالهایت گذشت،نه اینکه هیچ کاری نکردید،نه اینکه همه وعده ها پوچ بودند، نه اینکه شما هم به ما دروغ گفتید،نه اینکه …

اما،اما انتظار ما ،البته نه انتظار،که حق ما بیش از آن چیزی است که اکنون در دستان خالی مدیران شما در استان خودنمایی می کند،قرار ما و شما و البته مدیران در استان بر رشد سریع آهنگ توسعه استان بود ، همه ما مدتها و بلکه سالهاست چشم انتظار سرمایه گذرانی هستیم که راه و آب و خاک و کشاورزی و صنعت ما را رنگ و رویی دیگر ببخشند .

چهار سال پیش در همین نشریه و در مطلبی به عنوان ( آقای رییس جمهور این کلید شما و قفل زنگ زده ما ) به استناد آمار و ارقام و نگاه کارشناسان خدمتتان عرض نمودیم که استان ایلام نیازمند ورود جدی دولت به بخش سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است و گر نه با توجه به شرایط عمومی و زیرساختی موجود استان و با چمدان به دستهایی که تنها دنبال سود خود هستند (که البته حقشان هم هست ) برجام ما در استان به فرجام نمی رسد .

گفتیم که سازمان های توسعه ای دولتی مانند ایدرو ،ایمیدرو،سازمان بازنشستگی ، تامین اجتماعی و دیگرانی که به وفور در جاهای دیگر کار کرده و سرمایه گذاری می کنند(و طبق قانون هم برای همین کارها تاسیس شده اند که به توسعه مناظق محروم کمک کنند )  باید با نگاه ویژه شما وارد استان شوند و آستین همت بالا بزنند ، و امروز هم ناچاریم همان سخن چهار سال پیش را تکرار کنیم که لطفا ما را دریابید .

البته که به مدد حضور میلیونی زایرین اربعین در حوزه راه و جاده های مواسلاتی ما آن هم در مسیر مهران کارهایی صورت گرفته و ادامه هم دارند اما آیا اگر بحثی همچون تردد چند میلیون زایر از استان مطرح نبود همین کارهای نیم بند هم صورت می گرفت ؟ با نگاهی به سایر بخش ها قطعا جواب ما به این سوال منفی خواهد بود .

آقای رییس جمهور ! چهارمین هفته دولت در استان ایلام در حالی جشن گرفته شد که سهم مردمان این دیار از انواع افتتاح ها و روبان های بنفش چنگی به دل نزد که هیچ،بر گلایه ها نیز افزود .

باور بفرماید بسیاری از پروژه های افتتاحی ارزش این همه آدم جمع کردن و کاروان اتومبیل راه انداختن را نداشتند ،شاید تنها توجیهش برای مسئولان این بود که بیایند و با مردم دیداری تازه کرده و بگویند که ما هم هستیم ، دستشان هم درد نکند ، شاید هم آنها تلاششان را کرده اند و زورشان بیش از این نمی رسد .

با تاکید و تکرار مجدد خدمت شما عرض می کنیم لطفا ترتیبی اتخاذ کنید تا شرکت های توسعه ای زیر مجموعه وازرتخانه ها و سازمان های دولتی با حضور خود در این استان و فعالیتی چند ساله ، ضمن توانمندسازی و بهبود شاخص ها در زیرساخت های استان، یک بار برای همیشه به این وضع نابسامان پایان دهند .

آقای رییس جمهور با تدبیر خود،بارقه های امید را در دل مرزنشینان وفادار زنده کنید.

مردمان این دیار همچنان با نجابت تمام به وعده ها و سخنان و شعارهای شما امیدوارند،نمره شما در چهار سال اول در استان ایلام برای خیلی ها قابل قبول نبود،آنان منتظرند در ایران ۱۴۰۰ جایگاهی بهتر و قابل دفاع تر از اکنون داشته باشند.

منبع: هفته نامه مانشت

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.