کدخبر : 6171
چهارشنبه 6 سپتامبر 2017 - 14:45
فاقددیدگاه

پیگیری مشکلات و نظارت بر اجرا مهمترین رسالت شوراهاست

فرماندار آبدانان گفت: پیگیری مشکلات و نظارت بر اجرای طرح های عمرانی و خدمات عمومی که شهرداری انجام می دهد، مهمترین رسالت شوراهاست.

مجید عسگری روز سه شنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهرهای آبدانان ، سرابباغ و مورموری اظهار کرد: برابر اصول مسلم قانون اساسی اعضای شواهای اسلامی شهر و روستا در کسوت نماینده مردم متولی امور رفاهی، توسعه مبلمان شهری و پاسداری از حقوق فردی و اجتماعی شهروندان هستند و مدیران اجرایی موظفند با این نهاد مدنی در کلیه زمینه ها همکاری کنند.
وی اعتماد مردم را سرمایه ماندگار شوراها عنوان کرد و افزود: شوراهای شهر و روستا باید با اشراف کامل بر قانون ، پایبندی به موازین اداری و تعامل سازنده با مدیران سازمان های دولتی از تمام امکانات و اوقات خود برای خدمت به شهروندان استفاده کنند.
فرماندار آبدانان وحدت رویه را راهبرد موفقیت شوراهای اسلامی دانست و اضافه کرد: شناسایی، دسته بندی ، پیگیری مشکلات و نظارت بر اجرای طرح های عمرانی شهرداری مهمترین رسالت شوراهای اسلامی شهر و روستاهاست که باید با دقت و حساسیت آن را دنبال کنند.
عسکری تاکید کرد: در بودجه سال ۹۶ اعتبارهای چشمگیری به بهسازی ، اصلاح معابر و میادین شهرها اختصاص یافته که در صورت پیگیری و اجرای کامل آن شاهد تحول بزرگی در توسعه کیفی نقاط شهری خواهیم بود.
در این نشست که جمعی از مدیران اجرایی نیز حضور داشتند، اعضای شوراهای شهر، نوسازی ناوگان شهری، توسعه فضاهای سبز، تقویت زیرساخت های شهری، تجهیز بوستان ها، افزایش اعتبارات عمرانی و اصلاح معابر عمومی را مهمترین مشکلات شهرها اعلام و خواستار رفع آن از طریق متولیان امر شدند.
هم اکنون ۱۸۳ نفر اعضای شوراهای اسلامی سه شهر و ۲۴ روستا شهرستان آبدانان هستند.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.