کدخبر : 6137
شنبه 26 آگوست 2017 - 14:46
فاقددیدگاه

آیین گرامیداشت روز پزشک و داروساز در دانشگاه برگزار شد

استان ایلام جزو معدود استان هایی بود که تمامی کاندیداهای انتخابات نظام پزشکی تایید صلاحیت شدند که این امر هم افتخاری برای استان و نشانگر پاکدستی و احترام و جایگاه آنان در سطح جامعه می باشد.

به گزارش جامک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ؛ آیین گرامیداشت روز پزشک و داروساز با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه سازمان نظام پزشکی، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی، مسئول بیمه سلامت استان و جمعی از پزشکان، داروسازان و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت روز پزشک و داروساز با بیان اینکه تکریم و تجلیل از پزشکان وظیفه ای همگانی است، گفت: این عزیزان باید الگو و سرمشق همه در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم قرار گیرند.
دکتر علی دل پیشه ادامه داد: تلاش جامعه پزشکی برای احیای جایگاه پزشکی و قداست این حرفه قابل تقدیر است چرا که هنوز هم مردم از طبیب به عنوان پناهگاه خود یاد می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پزشکان را یاور و همراه مردم در شرایط سخت همچون دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: در این دوران پزشکان با ایثار و از خودگذشتگی در سخت ترین شرایط هم به طبابت و نجات جان رزمندگان و مردم پرداختند که برای همیشه ایام ماندگار است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه استقبال شایسته از انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی را قابل تقدیر عنوان کرد و بیان داشت: جامعه پزشکی علیرغم مشکلات در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، استقبال مطلوب و ارزشمندی در راستای انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود به نمایش گذاشتند.
وی در ادامه این بحث گفت: استان ایلام جزو معدود استان هایی بود که تمامی کاندیداهای انتخابات نظام پزشکی تایید صلاحیت شدند که این امر هم افتخاری برای استان و نشانگر پاکدستی و احترام و جایگاه آنان در سطح جامعه می باشد.
وی دستاوردهای حوزه درمان در استان را قابل قبول و مطلوب عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت شایسته ترین خدمات به مردم تقدیم شده که رضایتمندی عمومی مردم از خدمات این طرح، مهر تاییدی بر این ادعاست.
در ادامه این مراسم نیز قائم مقام سازمان نظام پزشکی استان ضمن تبریک روز پزشک و داروساز و هفته دولت و خیر مقدم به مدعوین اظهار کرد:روز پزشک و داروساز، فرصتی برای تقدیر از خدکات این قشر در جامعه است.
دکتر مالک علی محمدی ادامه داد: جامعه پزشکی همانند حلقه های زنجیر متصل به هم هستند و همه در کنار هم برای اعتلای سلامت مردم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت چرا که این مردم شایسته بالاترین خدماتند.
وی همچنین در ادامه سخنان خود برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استقبال و حضور پرشور همکاران در انتخابات هفتمین دوره سازمان نظام پزشکی استان به گونه ای بود که شور و هیجان آن را نسبت به ادوار گذشته بیشتر نموده بود و در این راستا نیز دانشگاه علوم پزشکی بهترین و شایسته ترین همکاری و تعامل را با نظام پزشکی به نمایش گذاشت.
در ادامه این آیین تجلیل، برای اولین بار در استان از دو پزشک پیشکسوت استان شامل دکتر بختیاری و دکتر کیخاوندی و همچنین از خانواده مرحوم دکتر مهرداد داوری پزشک حاذق استان که اخیراً بدرود حیات گفته بود، تجلیل شد.
گفتنی است در پایان این مراسم از ۴۱ پزشک، داروساز، دندان پزشک، دکترای علوم آزمایشگاهی و گروههای پروانه دار نمونه با اهداء لوح تقدیر و تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.