کدخبر : 6111
شنبه 19 آگوست 2017 - 9:54
فاقددیدگاه

روزی برای بازگشت هیجان فوتبال به کوچه های خاکی شهرمان

صدا و سیمای مرکز ایلام هم می تواند نقش موثری در تکمیل موفقیت های بازیکنان تیم داشته باشد. پخش مستقیم این مسابقه، ضبط و ثبت این رویداد توسط دوربین های تلویزیون، در بالا بردن روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین سیمای مرکز ایلام به عنوان یار دوازدهم، این تیم و این بازیکنان علاقه مند را مشفقانه همراهی کند.

پایگاه خبری جامک
مهدی کاکاخانی

آخرین باری که تیم محبوب پرسپولیس برای بازی با تیم “دارایی ایلام” در جام حذفی به ایلام سفر کرده بود ۲۷ سال پیش بوده است و از آن زمان تاکنون دیگر هیچ تیم مطرح و نامداری برای برگزاری مسابقات رسمی و دوستانه فوتبال به ایلام سفر نکرده اند.

بعد از سال ها به همت تعدادی از جوانان همین استان، تیمی ققنوس وار سر از خاک برآورده و آرام آرام در حال شاخه و برگ دادن است. “تیم چوار ۶۵” با کادری منسجم و کاملا بومی، متشکل از جوانانی جسور، شجاع، مصمم، با انگیزه و جویای نام که چشم امید به فرداهای روشن دوخته اند.

در این مدت کوتاه، دو رویداد مبارک نیز توسط “تیم چوار۶۵” به وقوع پیوست که نگاه بزرگان این ورزش پرطرفدار را به ایلام معطوف داشته است. برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم پیشکسوتان “پرسپولیس” و “استقلال” و فراهم نمودن زمینه حضور قهرمانان سال های نه چندان دور این دو تیم محبوب به میان هوادران ایلامی.

با توجه به روحیه کادر فنی و برنامه محوری تیم مدیریتی، عزم آنان برای طی نمودن مسیر طولانی و بازآفرینی چهره ای نو از نسل جدید فوتبال ایلام جدی و بسیار امیدبخش می باشد. بازخورد آن را می توان در خیزش تیم برای حضوری آبرومند در مسابقات جام حذفی کشور مشاهده کرد. این تیم در مرحله دوم مسابقات جام حذفی، بعد از غلبه بر نماینده هم استانی، اینک آماده رویارویی با تیم “اکسین البرز” با مربیگری “علی لطیفی” می باشد. تیم اکسین البرز که در لیگ دسته یک بازی می کند در پایان هفته دوم در رده پنجم جدول قرار دارد و در آخرین دیدار توانست تیم ملوان بندرانزلی را شکست داده و با روحیه و آمادگی مناسب برای حضور در مسابقه جام حذفی با تیم چوار ۶۵ از طریق پرواز بعدازظهر امروز شنبه ۲۸ مرداد وارد شهر ایلام می شوند.

بی تردید نماینده خوب و شایسته ایلام در آغاز راه بزرگی قرار گرفته و در این مسیر نیازمند حمایت مسئولین، همراهی همه مردم مخصوصا جوانان فوتبال دوست ایلامی است. اگر این تیم مورد حمایت معنوی هواداران قرار بگیرد، پتانسیل و بستر صعود به مراحل بعدی را دارد و می توان امیدوار بود که ایلام هم روزی نماینده ای در لیگ های فوتبال کشور داشته باشد.

شکی نیست فردا روز تاثیرگذاری برای فوتبال ایلام خواهد بود. اگر نماینده ایلام بتواند با شایستگی از سد تیم اکسین البرز بگذرد، فصل جدیدی در ورزش فوتبال ایلام ورق خواهد خورد و هیجان این ورزش زیبا به کوچه های خاکی شهرمان بازخواهد گشت.

انتظار می رود روز یکشنبه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام مملو از تماشاگرانی باشد که عاشقانه برای تشویق نماینده ایلام حضور یابند و اجازه ندهند فرزندان ایلام غریبانه و بدون هوادار این مسابقه را به پایان برسانند.

صدا و سیمای مرکز ایلام هم می تواند نقش موثری در تکمیل موفقیت های بازیکنان تیم داشته باشد. پخش مستقیم این مسابقه،  ضبط و ثبت این رویداد توسط دوربین های تلویزیون، در بالا بردن روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین سیمای مرکز ایلام به عنوان یار دوازدهم، این تیم و این بازیکنان علاقه مند را مشفقانه همراهی کند. بدان امید که روز به روز شاهد درخشش و افتخار آفرینی فرزندان این استان در میادین مختلف باشیم. انشاءالله

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.