کدخبر : 6023
چهارشنبه 19 جولای 2017 - 14:50
فاقددیدگاه
منتخبان مردم به دور از حاشیه اهداف شوراها را محقق کنند

تداخل نظارت و اجرا موجب بی‌نظمی می‌شود

فرماندار ایلام با تاکید بر اینکه بحث نظارت از مهم‌‌ترین وظایف منتخبین شوراها است، گفت: باید از آنچه که ما را به حاشیه می‌برد پرهیز کنیم چرا که مدیریت نیازمند تعامل و همراهی همه است

«معروف بسطامی» در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای استان ایلام با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و دست‌اندرکاران از مدت‌ها قبل در صدد بسترسازی فضایی سالم برای برگزاری انتخابات بودند که در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ این مهم رخ داد، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و روستا نماد مردم سالاری دینی و برگرفته از رای مردم هستند که طبق قانون وظایفی برای آنها تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مسیر و مدار قانون باید مدنظر همه مسئولان باشد، اضافه کرد: مردم از دولت و منتخبین خود انتظاراتی دارند که وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و نباید فراموش کرد که باید از آنچه که ما را به حاشیه می‌برد پرهیز کنیم چراکه مدیریت نیازمند تعامل و همراهی همه است.

فرماندار ایلام با بیان اینکه مدیریت شهری و روستایی با همکاری منتخبین شوراها محقق خواهد شد، تصریح کرد: هر شهر و روستایی دارای تنگناها و مشکلاتی است که مشارکت مادی و معنوی مردم یکی از راهکارهای مهم در حوزه مدیریت است.

بسطامی با تاکید بر اینکه بحث نظارت از مهم‌‌ترین وظایف منتخبین شوراها است، یادآور شد: تداخل نظارت و اجرا باعث بی‌نظمی و نارضایتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و شما برای خدمت‌رسانی به مردم انتخاب شده‌اید و باید فضایی امن برای خدمت‌رسانی ایجاد کنید، ادامه داد: فضای نقادانه به سمت تخریب رفته که فرصت را از مسئولین و دولتمردان می‌گیرد، نقدها در راستای کمک و ارائه راهکار برای حل مشکلات باشد.

فرماندار ایلام در پایان اظهار کرد: برخی‌ها فقط به دنبال سیاه‌نمایی هستند و نقاط ضعف را برجسته می‌کنند که به همین خاطر باید موفقیت‌ها را برای مردم تشریح کنیم.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.