کدخبر : 5873
شنبه 10 ژوئن 2017 - 12:55
فاقددیدگاه

ذبیح اله پورشیب کاراته کا ایلامی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود

رئیس هیات کاراته استان ایلام گفت: با نظر کادر فنی تیم های ملی کاراته بانوان و آقایان، اعضای کومیته تیمی ایران برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا معرفی و ذبیح اله پور شیب کاراته کای پرافتخار ایلامی نیز در این لیست حضور دارد.

احمد کریمی راد با اشاره به اعلام اسامی ملی پوشان ایران در ۲ بخش آقایان و بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ورزشکار نام آور ایلامی در بخش کومیته تیمی مردان که اکنون در آخرین اردوی تیم ملی بسر می برد در رقابت های قهرمانی آسیا با دیگر وزرشکاران کشورمان تیم ملی را همراهی خواهد کرد.
وی افزود: آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم کاراته آقایان ایران از هفدهم خرداد ماه جاری آغاز و تا پایان همین ماه ادامه دارد.
رئیس هیات کاراته ایلام گفت: اردوی تیم کاراته بانوان ایران نیز از ۱۸ خرداد با حضور اعضای کاتا و کومیته انفرادی و تیمی در تهران آغاز شده است.
وی ادامه داد: رقابت های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰ تا ۲۷ تیر در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.
گفتنی است، ذبیح الله پورشیب کاراته کای شایسته ایلامی تاکنون بیش از ۲۳ نشان در رشته کاراته به دست آورده است که ۱۴ نشان طلا، ۹ نشان طلای آسیایی و ۲ نشان جهانی از افتخارات این ورزشکار قهرمان ایلامی است.
از مهم ترین عناوین ذبیح الله پورشیب می توان به نشان طلای بازی های آسیایی گوانگجو در سال ۲۰۱۰ ، برنز قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ ، نقره المپیک رزمی جهان در سال ۲۰۱۳ ، طلای دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۴ و طلای امیدهای جهان در سال ۲۰۰۷ اشاره کرد.
این ورزشکار موفق شد با کسب مدال برنز جهان در ۲ دوره متوالی تیم ایران را در بخش تیمی به مدال طلا برساند.
به گزارش ایرنا، هیات کاراته استان ایلام دارای یک هزار و ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از ۷۰۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند ضمن اینکه ۶ هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند.
منبع ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.