کدخبر : 5849
سه‌شنبه 30 می 2017 - 13:10
فاقددیدگاه

مجموعه “خط و خیال” اثر خوش نویس ایلامی منتشر شد

گزیده آثار هنرمند توانا و مدرس پیشکسوت انجمن خوشنویسان ایران به چاپ رسید و در اختیار علاقه مندان به این رشته هنری قرار گرفت.

این مجموعه با عنوان “خط و خیال”  شامل ۲۴ اثر زیبا از مجموعه آثار “مجتبی ایزدی” از هنرمندان خوش نویس ایلامی می باشد که توسط انتشارات زانا منتشر شد.
آیین رونمایی از این کتاب روز سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مفاخر خوشنویسی کشور از جمله استاد «علی شیرازی»،  استاد «مجتبی ملک‌زاده»،  استاد «حیدر موسوی» از اعضای شورای عالی و ارزشیابی انجمن خوش‌نویسان ایران و همچنین «عارف براتی» مدیراجرایی انجمن خوش نویسان ایران در محل مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی شهر ایلام برگزار شد.

 

خالق این آثار ارزشمند در گفتگوی اختصاصی با جامک اظهار داشت: مجموعه “خط و خیال” حاصل حمایت های ارزشمند مدیر کل و معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، همکاران خوش ذوق و تلاشگر انجمن خوشنویسان استان مخصوصا آقایان “حسن بسامی” و “مهدی صندوق آبادی” و پشتیبانی و مساعدت های فراوان “استاد علی اشرف صندوق آبادی” می باشد.

مجتبی ایزدی با اشاره به گام های موثر انجمن خوشنویسان برای بالنده شدن این هنر در سطح استان بیان داشت: خوشبختانه امروز شاهد درخشش شورانگیز هنرمندان خوش نویس چیره دست استان در سطح ملی و بین المللی هستیم که این اتفاقات نتیجه نقش آفرینی هنرمندان و پیشکسوتان این رشته در استان است که  به صورت منسجم، همدل و با درایت برای پویایی و رشد این هنر آسمانی تلاش می کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به وجود استعدادهای بسیار خوب استان و ظرفیت های بالقوه، در صورت توجه بیشتر به این هنر روحانی و همچنین بستر سازی برای معرفی و شناساندن آن به گروه های علاقه مند، می توان در آینده شاهد بروز و ظهور هنرمندان جوان و خوش ذوق این رشته در سطح استان و کشور باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.