کدخبر : 5806
جمعه 19 می 2017 - 18:31
فاقددیدگاه
این خبر به روز می شود

اخبار انتخابات ایلام

انتخابات پنجمین دروه شورای اسلامی شهرها و روستا و همچنین دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 25 شهر و 368 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفر از صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت آغاز شده است. 430 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و شهرستان ایلام بیشترین و شهرستان سیروان کمترین تعداد واجدین شرایط را دارند.

ساعت ۱۴…..
استاندار ایلام: بیش از ۳۰ درصد واجدین شرایط این استان در انتخابات شرکت کردند

تا ظهر جمعه بیش از ۳۰ درصد واجدین شرایط رای دادن در این استان آرای خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به صندوق ها ریخته اند که به نسبت انتخابات دوره قبل و انتخابات مجلس در سال ۹۴ بیشتر است.

 محمدرضا مروارید روز جمعه اظهار کرد: شور و اشتیاق مردم استان ایلام برای حضور گسترده در انتخابات از نخستین ساعت شروع رای گیری وصف نشدنی است.
وی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی در روند رای گیری، کمبود تعرفه و برگ رای و مشکل قطع شبکه اینترنت از آغاز زمان رای گیری تاکنون در استان ایلام نداشته ایم.
به گفته وی، تنها در برخی شعب اخذ رای شهر ایلام که انتخابات شوراها الکترونیکی برگزار می شود دستگاه های موجود جوابگوی جمعیت نبود که برای حل این مشکل اقدام به افزایش دستگاه های اخذ رای در این شعب کردیم تا انتظار مردم در صفوف برای رای دادن کمتر شود.
مروارید اضافه کرد: مردم در مقابل شعب اخذ رای حضوری گسترده دارند و از شهرستان های استان نیز گزارش ها از استقبال گسترده مردم و مشارکت حداکثری شان در انتخابات تا ظهر جمعه حکایت می کند
.******
ساعت ۱۸…..

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات استان ایلام خبر داد.
حسین کلانتری در گفتگوی اختصاصی با جامک اظهار داشت: از ابتدای شروع رای گیری تا ساعت ۱۸ از جمعیت واجد الشرایط رای استان بیش از ۲۱۵ هزار نفر در امر انتخابات شرکت کرده اند که این میزان معادل ۵۰ درصد واجدین شرایط می باشد.

وی با بیان اینکه حضور مردم همچنان برای رای دادن در استان گسترده و پرشور است افزود: رای‌گیری تا ساعت ۲۰ تمدید شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به نحوه رای گیری شوراهای شهر به صورت مکانیزه می باشد از همه مردم خواست با آرامش و حوصله بیشتر کد نامزدهای خود را یاداشت نمایند و مراحل ثبت آرا را به اتمام برسانند.

*******

 

ساعت ۲۰

استاندار ایلام اعلام کرد: از تعداد واجدین شرایط رای تاکنون ۲۶۵ هزار نفر موفق شدند آرا خود را به صندوق های رای وارد نمایند.

 

ساعت ۲۲

مردم شهر ایلام همچنان در صف های رای

با وجود گذشت بیش از ۱۲ ساعت از اخذ رای ، شعب همچنان مملو از افراد برای مشارکت در سرنوشت خود می باشند.

گزارش های میدانی پایگاه خبری جامک حاکی از آن است که با وجود معطلی فراوان و شلوغی زیاد اما مردم همچنان با اشتیاق برای رای دادن به نامزدهای مورد نظر خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر ایلام حضور دارند.

براساس اظهار مهندس مروارید زمان رای گیری در روستاها تا ساعت ۲۳ و در شهرها تا ۲۴ ادامه دارد.

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.