کدخبر : 5792
چهارشنبه 10 می 2017 - 16:14
فاقددیدگاه

برای گمنامان خوشنام

پایگاه خبری جامک /رضا رستمی : میلاد دوازدهمین امام شیعیان حضرت صاحب الامر (عج ) به نام روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است تا در این روز به صورت نمادین از این عزیزان به پاس زحماتشان قدردانی گردد .

دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در همه جا مورد احترام و اعتماد شهروندان بوده و عموما دارای ارج و قرب خاصی هستند ، چرا که همه ، امنیت خاطر خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند را بی واسطه مدیون و مرهون زحمات و تلاش های آنان می دانند .
در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه اعتماد و پشتوانه عمومی مردم شکل گرفته است این اعتماد و احترام از جایگاه خاصی برخوردار می باشد چرا که همه می دانند و می بینند این سربازان که به درستی گمنام نامیده می شوند چگونه همه توان و تلاش خود را به کار گرفته و می گیرند تا امروزه این کشور جزو امن ترین نقاط جهان نام بگیرد و بیشمارند مردمان و کشورهایی که به این امنیت و آرامش غبطه می خورند .
اگر امروز در پیرامون ایران این همه ناامنی و اغتشاش وجود دارد و ما در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنیم ، اگر هیچکس جرات جسارتی عملی به این دیار و ملت آن را ندارد ، اگر هر فکر شومی از طرف دشمنان در نطفه خفه می شود ، اگر …. علاوه بر حمایت های همه جانبه مردمی و حضور همیشگی آنان در صحنه های مختلف ، بی شک یکی از عمده ترین عوامل این وضعیت ، بیداری و هوشیاری دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور است .
وجود برنامه و تشکیلات منظم ، وفور نیروی زبده و خلاق و نیز غلبه نظر و دیدگاه کارشناسی و واقع بینانه بر فضای احساسی و سیاسی ، موقعیتی منحصر به فرد به دستگاه امنیتی کشور از دید مردم داده که ساده هم به دست نیامده است .
( این دستگاه برای بگیر و ببند درست نشده است ) نقل به مضمون جزو آخرین نظرات وزیر محترم اطلاعات است ، وجود چنین دیدگاهی در راس این وزارتخانه قطعا موجب ارتقاء جایگاه عمومی این دستگاه و البته اعتماد بیشتر افکار عمومی به آنان خواهد بود ، هر چند سالهاست در اساس چنین دیدی نسبت به این دستگاه امین در جامعه وجود ندارد .
ارتباط مناسب این دستگاه با آحاد مختلف جامعه و اعتمادی که طرفین نسبت به هم دارند از بارزترین و شاخص ترین نقاط مثبت عملکردی این نهاد مردمی و انقلابی است که قطعا تداوم این روند بر اقتدار و جامعیت بیشتر آن خواهد افزود .
بر همین اساس و بر پایه همین عملکرد است که امروز سربازان گمنام ، خوشنام هم بوده  و مردم قدردان زحمات آنان می باشند .
گمنامان خوشنام نیز حتما قدردان این احترام و اعتماد عمومی خواهند بود و باید تلاش کنند تا روز به روز بر دامنه این احترام و اعتماد بیافزایند که خروجی نهایی آن و تداوم این روند مبارک ، ناکامی بیشتر دشمنان  و اعتلای افزون تر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود .
گمنامان خوش نام ، خدا قوت و روزتان مبارک

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.