کدخبر : 5716
شنبه 15 آوریل 2017 - 8:18
فاقددیدگاه

نامزدهای انتخابات وعده‌های دروغین ندهند

امام‌جمعه ایلام گفت: نامزدهای انتخاباتی از وعده‌های دروغین پرهیز کنند و بر اساس واقعیات کشور شعار و وعده دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین « محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با اشاره به ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه بزرگ و ارزشمندی در نظام اسلامی دارد و محبوب‌ترین ارتش در دنیا است.

وی بابیان اینکه بخش عظیمی از امنیت امروز کشور ما حاصل تلاش شبانه -روزی نیروهای خدوم ارتش است افزود: ارتش در ۸ سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت و با تقدیم خون فرزندانی مانند شهید سپهبد صیاد شیرانی نهال انقلاب را آبیاری کرد.

لطفی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز بااقتدار تمام و گوش‌به‌فرمان رهبری آماده هرگونه پاسخ دندان‌شکن به هرگونه متجاوز و حفظ تمامت ارضی خاک ایران اسلامی است.

وی در ادامه به سال روز تأسیس بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن یک‌نهاد انقلابی و ارزشمند بوده و در راستای تهیه مسکن تاکنون گام‌های بسیار خوبی برداشته است.

امام‌جمعه ایلام در ادامه با تأکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح از ویژگی‌های مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است و همه باید در این راستا تلاش جدی کنند تصریح کرد:مشارکت مردم در انتخابات سهیم دانستن آنان در مدیریت کشور است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم نامزدهای انتخابات در تبلیغات بیان شعارهای معقول و بر اساس باورهای مردم است، نباید وعده‌های دوره‌های قبل تبلیغات کاندیداهای دوره دوازدهم باشد.

لطفی با اشاره به اینکه کشور از رکود و گرانی رنج می‌برد و متأسفانه دولت میگویند تورم به زیر ۱۰ درصد رسیده است، و سؤال اینجاست که آیا زندگی مردم این عدد را تائید می‌کند خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال باید الویت کاری هر نامزد انتخابات باشد.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اینکه تعهد انقلابی و کارآمدی دو معیار اساسی در تحقق فرمان امسال رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است افزود:نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای بسترسازی و حرکت در مسیر سازوکاری شفاف، رونق بازار سرمایه، افزایش اعتماد عمومی و درنهایت تحقق و رونق و شکوفایی اقتصادی را سرعت خواهد بخشید.

لطفی تصریح کرد: مهم‌ترین عامل در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، روحیه انقلابی و کارآمدی یک مدیر و میزان تعهد و وفاداریش به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

امام‌جمعه ایلام گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار اساسی برای مقابله با فقر و بیکاری است، اقتصاد مقاومتی با صرفه‌جویی در مصرف و دوری از تجمل‌گرایی، افزایش صادرات کالاهای تولیدی، استفاده از کالاهای ایرانی محقق می‌شود.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.