کدخبر : 5713
سه‌شنبه 11 آوریل 2017 - 15:14
فاقددیدگاه

وقتی جار زدن حمایت ها جنبه شعاری می گیرند

پایگاه خبری جامک: مهدی کاکاخانی / معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و خشونت همچون موریانه به درون خانواده های ما نفوذ کرده و روز به روز با کاهش معنادار سن اعتیاد به مواد مخدر در میان قشر فعال جامعه، به طرز نگران کننده ای شاهد گرفتار شدن جوانان و حتی نوجوانان در دام این معضلات هستیم.

از آنجایی که سازمان های مسوول عهده دار امور ورزش و جوانان به جای تلاش برای توسعه زیرساخت های ورزشی، آسان سازی جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت های سالم و نشاط آور، در چنبره تشکیل جلسات و کارگروه های بی نتیجه گرفتار شده اند و در تشخیص اولویت های کاری و حرکت در جهت به سرانجام رساندن امور مهم و تاثیرگذار ناکام مانده اند.

انتشار عکس تمرین تیم های میکرو، مینی و نونهالان بستکبال ” باشگاه آینده سازان ایلام” در فضای پارک ها و حاشیه استادیوم تختی باعث نگرانی و تاسف دوستداران توسعه ورزش قهرمانی و علاقه مندان به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر رشته های ورزشی این استان گردید.

“علی مسعودی” که سابقه فعالیت ۱۳ ساله در این رشته ورزشی را دارد و در تیم های لیگ یک، سوپر لیگ بستکبال کشور به همراه تیم های پاس تهران، دخانیات تهران، صنعت نفت اهواز، لوله سازی اهواز، ذوب آهن اصفهان موفق به کسب تجربه و دانش این رشته شده است، در حال حاضر با صرف وقت و انرژی زیاد از طریق تشکیل “باشگاه آینده سازان ایلام” قصد شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر این رشته ورزشی محبوب و پرطرفدار را در استان ایلام دارد اما آنچنان گرفتار موانع و مشکلات شده است که انگیزه خود را برای ادامه این مسیر ارزشمند و تاثیرگذار در رونق ورزش گروهی استان از دست داده است.

“مسعودی” مهمترین مشکل حال حاضر پیش روی آینده سازان این رشته را نداشتن سالن تمرین عنوان کرده و بیان داشته است؛ متاسفانه سالنی برای تمرین نداریم و هیچکس هم جوابگوی ۱۲۰ بازیکن عضو این تیم نیست بنابراین مجبوریم از فضای آزاد پارک ملت و استادیوم تختی برای تمرین ورزشکاران استفاده کنیم.

این مربی بستکتبال ایلامی بیان داشت: به مسئولان هر سالنی که مراجعه می کنیم عموما یا به تیم های فوتسال یا به کارکنان شرکت ها و نهادهای پولدار واگذار شده اند. وی با ابراز نگرانی ادامه داد: حتی سالن هیئت بسکتبال ایلام هم به تیم های فوتسال اجاره داده می شود در صورتی که روا نیست چنین باشد.

اضافه می شود تاکنون از همین بازیکنان تیم بسکتبال “باشگاه آینده سازان ایلام” چند نفر به عضویت تیم ملی در آمده اند که در صورت حمایت مسوولان و تلاش جمعی برای رفع این مشکلات می توان در سال های آینده از موفقیت ها و افتخارآفرینی های آنان بیشتر آگاه شویم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.