کدخبر : 5711
دوشنبه 10 آوریل 2017 - 11:16
فاقددیدگاه

رفع موانع فعالیت واحدهای تولیدی رویکرد جدی مدیریت استان ایلام است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام رفع موانع فعالیت واحدهای تولیدی رویکرد جدی مدیریت استان دانست و گفت: با جدیت پیگیر رفع موانع دست و پا گیر پیش پای واحدهای تولیدی استان هستیم تا به مدار تولید باز گردند.

حشمت الله عسگری روز یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: نبود سرمایه در گردش، انباشت بدهی، نداشتن وثیقه، نداشتن بازار فروش، مدیریت نادرست طرح های تولیدی موجب زمین گیر شدن بسیاری از واحدها شده که با رایزنی و پیگیری از طریق کارگروه ستاد تسهیل، مدیران بانک ها و روسای دستگاه های مرتبط درصدد رفع آنها هستیم.
وی افزود: در مواردی که نیاز به رایزنی از طریق مرکز است نیز پیگیری جدی برای رفع مشکل از طریق آقای استاندار و این معاونت به صورت حضوری و تلفنی صورت می گیرد.
عسگری تاکید کرد: هیچ کدام از مصوبات کارگروه تسهیل غیرقانونی نبوده و تاکنون مورد اعتراض بازرسی یا دستگاه قضایی قرار نگرفته اند که این امر نشان از توجه به چارچوب قانون و رعایت آن از سوی اعضای کارگروه دارد.
به گزارش ایرنا، در این نشست ۱۰ طرح صنعتی شرکت شیر آوران، کیمیاگران بدره، مرغداری گوشتی دره شهر، شرکت ثمین بام، شرکت تعاونی ۳۷۹۳ امید تجارت زاگرس، شرکت زاگرس سیمره، موعود شن زار، دیبا نخ و آرام سامان مورد بررسی قرار گرفتند و پس از تشریح مشکلات توسط مجریان و ارایه نظر کارشناسی از سوی مدیران دستگاه ها و مدیران عامل بانک ها مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها به تصویب اعضا رسید.
جلوگیری از صدور اجرائیه و توقف آن، تصویب سرمایه در گردش، تامین وثایق، تعیین تکلیف بدهی های معوق، استمهال و … از جمله مصوبات این نشست بود.

منبع: ایرنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.