کدخبر : 5699
شنبه 8 آوریل 2017 - 12:14
فاقددیدگاه

تصمیم جالب آموزش و پرورش و ایجاد زحمت مضاعف برای اولیاء دانش آموزان

پایگاه خبری جامک/مهدی کاکاخانی : هرسال بعد از تعطیلات نوروز شاهد تصمیم جالب آموزش و پرورش ایلام در خصوص تغییر ساعات شروع کلاس های درس در شیفت بعدازظهر مدارس هستیم که مشخص نیست این تغییرات براساس چه مبنا و بررسی کارشناسانه ای صورت می گیرد؟!

بیشتر خانواده هایی که دارای دو فرزند مشغول به تحصیل در هر دو شیفت صبح و عصر می باشند، روزانه مجبورند در ساعات ظهر دوبار به فاصله کمتر از  یک ساعت به مدارس مراجعه نمایند. از آنجایی که این مشکل بیشتر متوجه دانش آموزان مقاطع ابتدایی بوده که به دلیل ضرورت همراهی والدین آنها در زمان رفت و برگشت به مدرسه، علاوه بر صرف زمان و زحمت برای اولیاء دانش آموزان، باعث تردد اضافی در ساعت پرترافیک روز می شود.

با توجه به این که عموما مدارس غیر انتفاعی به صورت یک شیفته و در ساعات صبح برگزاری می شوند این مشکلات بیشتر متوجه خانواده هایی است که فرزندان آنها در مدارس دولتی مشغول به تحصیل هستند. بعضا مشاهده می شود بعضی از اولیاء فاقد وسیله نقلیه شخصی بوده و مجبورند از طریق تاکسی یا به صورت پیاده مسیر منزل تا مدرسه فرزندانشان را دوبار طی کنند و همچنین فرزندانی که والدین آنها شاغل می باشند بیشتر دچار مشکل می شوند که این امر نه پسندیده است و نه مبنای کارشناسی دارد.

انتظار می رود مدیران محترم آموزش و پرورش استان ضمن تجدید نظر در این تصمیم، در این خصوص نیز جواب قانع کننده ای برای اولیاء این دانش آموزان داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.