کدخبر : 5696
سه‌شنبه 4 آوریل 2017 - 13:49
فاقددیدگاه
فرمانده پلیس راه استان ایلام؛

کاهش ۲۹ درصدی تلفات انسانی در مسیر جاده های استان ایلام

فرمانده پلیس راه استان ایلام از رشد 35 درصدی سفرهای نوروزی امسال و کاهش 29 درصدی تلفات انسانی در حوزه جاده های استان ایلام خبر داد.

“سرهنگ رضا همتی زاده” اظهار داشت: نوروز سال جاری بیش از ۲میلیون و۵۰۰ هزار تردد در جاده های استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می دهد.

همتی زاده بیان داشت: در طی این مدت تعداد ۱۶۱ دستگاه خودرو و ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف و عدم توجه به قوانین و مقررات رانندگی توقیف شدند.

وی با اشاره به آمار حوادث جاده ای در مسیرهای استان ایلام اظهار نمود: با بررسی آمارهای موجود شاهد کاهش ۲۹ درصدی تلفات انسانی و ۱۰ درصدی تصادفات جرحی می باشیم.

سرهنگ همتی زاده خاطر نشان کرد: به جهت اجرای برنامه های تعریف شده توسط پلیس راه استان ۴۰ تیم گشت محسوس و غیر محسوس به کارگیری شد و همچنین از ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری در راستای اطلاع رسانی مناسب وضعیت تردد در راههای استان بهره گیری مناسب صورت گرفت.

وی اضافه کرد: به منظور ترویح فرهنگ رانندگی و اطلاع رسانی مناسب بیش از ۳۰هزار بروشور و کتابچه با مضامین آموزش ترافیکی در بین مسافرین توزیع گردید.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.