کدخبر : 5678
یکشنبه 2 آوریل 2017 - 14:20
فاقددیدگاه
فرمانده پلیس راه استان ایلام

بالغ بر ۵۰ تیم به صورت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی ایلام مستقر شده اند

سرهنگ "رضا همتی زاده" در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری جامک اظهار داشت: به دلیل شروع بارندگی در ساعات اولیه صبح، مردم زمان خروج از منزل و عزیمت به دامن طبیعت را به تاخیر انداخته و همین امر باعث شد که در ساعات نزدیک ظهر شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی استان باشیم.

وی اضافه کرد: در تمام محورها نیرو های پلیس مستقر بوده و کار روان سازی مسیر و راهنمایی رانندگان را در دستور کار قرار دارند.

همتی زاده بیان داشت: لغزنده و خیس بودن جاده ها و همچنین خروج همزمان مردم از شهر باعث بالا رفتن حجم ترافیک در جاده های برون شهری شده است.

وی با اشاره به کوهستانی بودن مسیرهای مواصلاتی، دو طرفه بودن و همچین بارش باران و لغزندگی از همه رانندگان خواست با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سقبت های نابجا و رانندگی با سرعت مطمئنه از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری نمایند. همتی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بدون هیچگونه چشم پوشی با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.

فرمانده پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: محدودیت های طرافیکی برای عبور و مرور کامیونت، کامیون، موتورسیکلت در تمام محورهای استان برقرار است و تمام تلاش ما این است که انشاءالله مردم با خیالی آسوده روز طبیعت را با آرامش و شادی سپری نمایند.

این مسوول در پایان از همه مردم که امروز به دامن طبیعت رفته اند درخواست نمود؛ زمان برگشت خود را مدیریت کنند تا انشاءالله در ساعات پایان روز در گره های ترافیکی گرفتار نشوند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.