کدخبر : 5598
جمعه 10 مارس 2017 - 13:38
یک دیدگاه

پیام همکار رسانه ای در خصوص یک مصاحبه

پایگاه خبری وزین جامک با انتشار مصاحبه ای با آقای چراغی از اعضا سابق شورای اصلاح طلبان استان ایلام نقطه نظرات ایشان در باره انتخابات جدید این شورا را منعکس نموده بود .

⛔️”فرزند خوانده های اصلاح طلب”؟!

⭕️پایگاه خبری وزین جامک با انتشار مصاحبه ای با آقای چراغی از اعضا سابق شورای اصلاح طلبان استان ایلام نقطه نظرات ایشان در باره انتخابات جدید این شورا را منعکس نموده بود .

💢 با مطالعه این گفتگو چند نکته در ذهن حقیر که سالهاست سعی نموده ام مدافع شعار و عملکرد جریان اصلاح طلبی در کشور باشم ایجاد نموده است .
مهمترین سوال از جناب ایشان که همواره در صف اصلاح طلبان بوده و شاید هزینه هایی هم داده باشند این است که در این مصاحبه چند بار از اصطلاح “فرزندخواندگان ” اصلاح طلب نام برده اند که مدتی است خود را به این جریان تحمیل نموده اند.

⭕️جناب آقای چراغی لطف کنند در صورت امکان شفاف در این خصوص اعلام نظر نمایند تا راه برای نقد و نقادی صادقانه با هدف گره گشایی از مشکلات سر راه اصلاح طلبان باز شود.

ضمن اینکه حقیر با شناخت نسبی از برخی افراد و کامل از برخی دیگر حتما بر شورای موجود و افراد حاضر ایراداتی دارم که در زمان خود حتما به آنها خواهم پرداخت .
❎ رضا رستمی سردبیر هفته نامه مانشت

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
نظرات بازدید کنندگان
  1. با سلام
    درود بر شما و اقای چراغی عزیز کاش اقای چراغی عزیز به جای اشاره به فرزند خواندگان اشاره ای به پدر خواندها هم می نمودند ایذا اشاره ای هم به دختر خواندگان در شورای هم می کردند بعد تکلیف مادر خواندگان هم یه کاریش می کردیم چون مطلب نیاز به وارسی بیشتر دارد علاقه مندم اشاره ای به پدرخوانده انشقاق در صف احزاب اصلاح طلب بنمایم همانا جناب نماینده خوانده اصلاح طلبان، که با درایت بی نظیرش شکافی را خواسته یا ناخواسته در صف اصلاح طلبان ایجاد کرده حالا حالا ها ترمیم نخواهد یافت هر چند جا دارد تبریکی گفته شود به اعضای بانوانی که هم اکنون عضو شورای اصلاح طلبانند و تا دیروز در صف جبهه پایداری عکس سلفی با خانم بازمانده از مجلس می گرفتند و نیز نمایندگان تام الاختیار اقای میرزایی در سازمانها و ادارات کل استان که دست نشاندگان نمایندگان پیشین استان در مجلس شورای اسلامی هستند خوب دارندموقعیت سوء استفاده می کنند و تیشه به ریشه اصلاح طلبان اصیلی میزنند که هزینه های مادی و معنوی زیادی پرداخت نموده اند

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.